نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم مسعود پزشکیان از حضور در مناظره‌های تلویزیون انصراف داد؟ شرکت ۴ هزار شهروند یهودی ترکیه‌ای در جنگ غزه ۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل نشست قریب الوقوع سوریه و ترکیه در عراق قاهره ورود نیرو‌های مصری به نوار غزه را رد کرد اعتراض ایران در خصوص حواشی انتخابات در انگلیس ۷۲ درصد آمریکایی‌ها بایدن را دارایی توانایی شناختی نمی‌دانند آماده باش پایگاه‌های آمریکا در اروپا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو: جنگ در نوار غزه ادامه دارد انصراف بایدن در انتخابات به تصمیم همسرش بستگی دارد ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای رژیم صهیونیستی خودداری کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

شهباز شریف: خاطره سفر آیت‌الله رئیسی به پاکستان همیشه زنده می‌ماند + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۹۶۷۱
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
شهباز شریف: خاطره سفر آیت‌الله رئیسی به پاکستان همیشه زنده می‌ماند + فیلم
نخست وزیر پاکستان پس از حضور در مراسم ادای احترام به پیکر رئیس جمهور شهید ایران و سایر شهدای خدمت در تهران گفت: یاد و خاطره سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به پاکستان برای مردم ما همیشه زنده می‌ماند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد شهباز شریف ساعاتی قبل در تهران با حضور در سالن اجلاس سران به پیکر رئیس جمهور شهید آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان وزری امور خارجه و همراهان آنان ادای احترام کرد.

معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه، وزیر کشور، وزیر اطلاع رسانی، وزیر بازرگانی و دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در این مراسم شهباز شریف را همراهی کردند.

شهباز شریف: خاطره سفر آیت‌الله رئیسی به پاکستان همیشه زنده می‌ماند + فیلم

در این بیانیه آمده است: نخست وزیر پاکستان پس از ادای احترام به پیکر شهدای سانحه سقوط بالگرد با دکتر محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری ایران دیدار و پیام تسلیت و همدردی عمیق مردم و دولت پاکستان را ابلاغ کرد.

وی افزود: قلب تمام مردم پاکستان از سانحه جانگداز شهادت آیت‌الله رئیسی و همکاران ایشان جریحه دار است و ما در این برهه سخت در کنار برادران ایرانی خود ایستاده‌ایم.

شهباز شریف گفت: رئیس جمهور فقید ایران دوست بزرگ پاکستان بود و یاد و خاطره سفر آیت‌الله رئیسی به پاکستان همیشه برای مردم ما زنده می‌ماند.

وی همچنین برای سرپرست ریاست جمهوری ایران، دولت و مردم این کشور آرزوی سربلندی، موفقیت، رفاه و توسعه کرد.

دولت پاکستان دیروز ۲۱ می (اول خرداد) در سوگ شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه، یک روز عزای ملی اعلام کرد. پرچم پاکستان در اسلام‌آباد و مراکز چهار ایالت این کشور به حالت نیمه برافراشته درآمد. دولت‌های ایالتی در سِند و بلوچستان نیز با تبعیت از دولت مرکزی، روز گذشته را روز عزای عمومی اعلام کردند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->