حمله اسرائیل به یک مدرسه ابتدایی در غزه (۱۱ مهر ۱۴۰۳) آغاز نشست اضطراری شورای امنیت درباره تحولات خاورمیانه (۱۱ مهر ۱۴۰۳) نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر انقلاب اقامه می‌شود (۱۱ مهر ۱۴۰۳) پزشکیان وارد قطر شد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) احضار سفیر ایران در برلین به وزارت خارجه آلمان اجازه رهبر انقلاب به استفاده از نصف سهم امام (ع) برای مردم مظلوم جنوب لبنان فرزندان مقام معظم رهبری در دفتر حزب الله در تهران حضور یافتند رئیس جمهور به قطر سفر کرد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) + فیلم عارف با ایرانیان مقیم ارمنستان دیدار کرد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) توضیح معاون اجرایی رئیس‌‎جمهور در خصوص بررسی FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام متقاضیان برای دریافت سند رسمی املاک مسکونی در بافت روستایی باید به کدام دستگاه مربوط مراجعه کنند؟ ارتش اسرائیل غیر از «گنبد آهنین» از چه سامانه‌های ضدموشکی استفاده می‌کند؟ + عکس اصلاح انتخابات میان‌دوره‌ای و زمان اخذ رأی در انتخابات شوراها وزیر کشور: جمهوری اسلامی مهاجرستیز نیست پزشکیان: بر سر عزت و غرور ملت ایران با کسی شوخی نداریم آیت‌الله جنتی: تنها راه برقراری آرامش در منطقه، نابودی رژیم صهیونیستی است مجید انصاری: عملیات وعده صادق ۲ در راستای حمایت از شهروندان و سرزمین ماست وزارت دفاع: نیرو‌های مسلح ایران پاسخی سخت و پشیمان‌کننده به رژیم صهیونیستی دادند اسلامی: دیدار گروسی با رئیس‌جمهور نیاز به هماهنگی دارد عراقچی: سیاست ما حمایت از مقاومت است سخنگوی دولت: ساعت شروع به کار ادارات همچنان شناور خواهد بود وزیر ورزش: ورزشگاه آزادی تا پایان پاییز ۱۴۰۳، به بهره‌برداری می‌رسد وزیر دفاع: درصد موفقیت عملیات وعده صادق ۲ بالای ۹۰ درصد بود
سرخط خبرها

واکنش معاون بایدن به حمله اسرائیل به رفح

  • کد خبر: ۲۳۰۹۱۸
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰
واکنش معاون بایدن به حمله اسرائیل به رفح
معاون رئیس جمهور آمریکا در واکنش به حمله اسرائیل به اردوگاه آوارگان فلسطینی در رفح واقع در نوار غزه گفت که واژه «غم انگیز» نمی تواند حمله مرگبار اسرائیل به رفح را توصیف کند.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس گزارش های رسانه ای، کامالا هریس معاون رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی اعلام کرد: واژه «غم انگیز»کمترین توصیف در خصوص حملات هوایی اسرائیل به رفح است.

هریس که در مراسمی در واشنگتن دی سی صحبت می کرد، به این سوال که آیا حملات در رفح از "خط قرمز" عبور کرده است یا خیر، پاسخی نداد.

ارتش اسرائیل ۲۶ می ( ۶ خرداد ماه جاری) با حمله به اردوگاه آوارگان در شهر رفح در جنوب نوار غزه دست کم ۴۱ فلسطینی از جمله زنان و کودکان را شهید و ده‌ها نفر دیگر را زخمی کرد.

شورای امنیت سازمان ملل متحد عصر امروز سه شنبه به وقت محلی (نیویورک) نشستی غیر علنی به درخواست کشور الجزایر درباره حمله اسرائیل به رفح پشت درهای بسته برگزار می کند.

دیوان بین المللی دادگستری روز جمعه با ۱۳ رای موافق و ۲ رای مخالف حکم توقف فوری عملیات نظامی رژیم اسرائیل در رفح را صادر کرد و بازگشایی گذرگاه رفح را برای ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه خواستار شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->