خدمت‌رسانی ۵۵۰ خادم حرم امام‌رضا(ع) در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ آیت‌الله علم‌الهدی: حضور مردم در انتخابات، نشانه پایمردی ملت پای کار انقلاب است | ملت ایران، صاحب بصیرت است تولیت آستان قدس رضوی رأی خود را در صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) | حجت‌الاسلام مروی: ملت ایران شایسته خدمت عزتمندانه است آغاز فرایند اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و تصاویر همسر شهید رئیسی: مردم با بصیرت می‌توانند اقامه عدل کنند+ویدئو تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم» درباره جواد اسدا... زاده یکی از شهدای مشهدی بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی عبدی صالح که زینت مجتهدین بود بررسی سیره اخلاقی موسی‌بن‌جعفر(ع)| فقیر نواز و گره‌گشا، امام هفتم شیعیان استقرار ۲۸ صندوق رأی در حرم مطهر برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام ویژه برنامه‌های میلاد امام موسی‌بن جعفر(ع) در حرم امام رضا(ع) مراسم بزرگداشت شهدای ۷ تیرماه در مشهد برگزار می‌شود تبعیت از ولایت فقیه، تنها راه وصول به سعادت در عصر غیبت است مهم‌ترین آرمان غدیر، حکومت صالحان و شایستگان است رونمایی از پرتره جدید نقاش جنجالی عاشقانه‌های حبیب روی بوم شرط ازدواج موفق و پایدار تکنیک‌های مهار خشم با استفاده از آموزه‌های قرآنی تولیت آستان قدس: کسی را انتخاب کنیم که به مواضع امامین انقلاب نزدیک باشد
سرخط خبرها

بازدید تولیت آستان قدس رضوی از پروژه‌های عمرانی حرم امام‌رضا(ع)

  • کد خبر: ۲۳۱۴۶۱
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
بازدید تولیت آستان قدس رضوی از پروژه‌های عمرانی حرم امام‌رضا(ع)
تولیت آستان قدس رضوی از دو پروژه مهم «توسعه زیرسطحی محدوده بست شیخ بهایی» و «احداث رواق امیرالمؤمنین(ع)» در حرم مطهر رضوی بازدید کرد و از نزدیک در جریان اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی از دو پروژه مهم «توسعه زیرسطحی محدوده بست شیخ بهایی» و «احداث رواق امیرالمؤمنین(ع)» در حرم مطهر رضوی بازدید کرد و از نزدیک در جریان اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت. ایشان در این بازدید، دستوراتی را در راستای تسریع اجرای آن‌ها صادر کرد و توجه به سرعت اجرای پروژه‌ها ضمن رعایت کیفیت و دقت، اهتمام به خدمت‌محوری ابنیه، استفاده از فناوری روز و آینده‌نگری از جمله تأکیدات تولیت آستان قدس در این بازدید بود. 

گفتنی است پروژه توسعه زیرسطحی محدوده بست شیخ بهایی ازجمله پروژه‌های کلان و مهم عمرانی در حرم مطهر امام‌رضا(ع) است که به منظور ارتقای ظرفیت‌های زیارتی و خدماتی حدفاصل صحن غدیر و رواق امام‌خمینی(ره) در حال اجراست.

عملیات اجرایی این پروژه با زیربنایی افزون بر ۳۶ هزار مترمربع با هدف افزایش فضای زیارتی سرپوشیده و اتصال به رواق‌های زیرسطحی حرم مطهر آغاز شده و در حال حاضر بخش عمده‌ای از سازه آن اجرا شده و در قسمت‌هایی عملیات تأسیساتی و نازک‌کاری در حال پیشرفت است. 

همچنین پروژه ساخت رواق امیرالمؤمنین(ع) که از بهمن سال گذشته با هدف افزایش فضای مسقف زیارتی در نیمه جنوبی صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی آغاز شده است؛ ۱۳ هزار مترمربع زیربنا خواهد داشت که از ۷ هزار مترمربع فضای مسقف و ۶ هزار مترمربع فضای روباز بهره‌مند خواهد بود. 

در کنار ایجاد این رواق مسقف، فضای پشت‌بام آن به عنوان صحن‌بام در اختیار زائران برای زیارت قرار خواهد گرفت که برای نخستین بار در حرم مطهر امام‌رضا‌(ع) ساخته می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->