ضارب نگهبان بوستان خورشید مشهد روانه زندان شد رونمایی از گواهینامه بین‌المللی مدیریت زیست‌محیطی ایزو ۱۴۰۰۱-۲۰۱۵ توسعه کارخانه نوآوری و مراکز نوآوری شهری از اهداف زیرساختی این حوزه مدیریت شهری مشهد است شهروند خبرنگار | درخواست بازگشایی سرویس بهداشتی بوستان شقایق مشهد + پاسخ سلیمی: سایت بانوان بوستان «وحدت» مشهد بازطراحی می‌شود شهردار مشهد: ۱۳۵ میلیارد تومان برای ساخت ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی اختصاص یافته است مطالبه شهروندان برای دیواره‌سازی حاشیه کانال آب سیس‌آباد مشهد ابلاغ برنامه عملیاتی برش منطقه‌ای ویژه منطقه ۳ مشهد تعریف و کلنگ‌‎زنی چندین پروژه ترافیکی در بزرگراه‌های امام‌علی(ع) و شهید چراغچی (صدمتری) مشهد پرداخت وام نوسازی به ناوگان تاکسی‌رانی با مشارکت شهرداری مشهد مقدس آتش‌نشانی مشهد به استاندارد جهانی رسید ترافیک سنگین در میدان آزادی، پل هاشمیه و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «ناسالم» است (۱۰ تیر ۱۴۰۳) روایتی کوتاه از تاریخ تپه نادری مشهد| سازه‌ای دفاعی در شرق تابران مهلت ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس مشهد در سامانه سپند، تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ است راهگشایی در مسیر حاشیه شهر مشهد | بازگشایی در بولوار کرامت، خیابان امام زمان(عج) و ۲۲ بهمن روایتی مستند از سرگذشت محله‌ای قدیمی در قلب شهر مشهد | بوی گندم و عطر هلو در حافظه تاریخی «سعدآباد» اعمال‌قانون ۱۶۸۱ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۹ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله ثامن مشهد به انباشت زباله و عرض کم معابر
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اجرای پروژه تعریض پل شهید باهنر در محور جاده سرخس - مشهد

  • کد خبر: ۲۳۱۷۱۷
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
اجرای پروژه تعریض پل شهید باهنر در محور جاده سرخس - مشهد
شهردار مشهد از ساماندهی ترافیک ورودی سرخس به مشهد با اجرای پروژه تعریض پل شهید باهنر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این پروژه یکی از پروژه‌های شاخص منطقه ۶ است که با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال در حال اجرا است که تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: پروژه تعریض پل کال طرق، یکی از پروژه‌های زیرساختی منطقه ۶ بوده که با توجه به حجم بالای تردد در محور سرخس مشهد به عنوان یکی از مبادی مهم ورودی شهر مشهد هم برای شهروندان و هم زائرین بارگاه منور رضوی دارای اهمیت ویژه‌ای است.

شهردار مشهد با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه، گفت: افتتاح این پروژه می‌تواند مشکلات ترافیکی این محور را تا حدود زیادی برطرف کند که امیدواریم تا ابتدای تابستان به بهره‌برداری برسد.

پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی پروژه احداث و بدنه‌سازی مسیل تنباکوچی

قلندر شریف از پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۵ درصدی پروژه احداث و بدنه‌سازی مسیل تنباکوچی خبرداد و گفت: یکی از موضوعات مورد توجه و مهم در حوزه شهری بحث جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی است.

وی افزود: بهسازی و ساماندهی مسیل‌ها و کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی در نقاط مختلف شهر مورد توجه قرار گرفته و اجرایی شده است.

شهردار مشهد اضافه کرد: یکی از این پروژه‌ها؛ احداث و بدنه‌سازی مسیل تنباکوچی است که با هدف جمع‌آوری آب‌های سطحی منطقه سیدی در حال اجرا است.

قلندر شریف اظهارکرد: برای احداث و بدنه‌سازی مسیل تنباکوچی؛ ۴۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۱۰ هزار مترمکعب بتن‌ریزی و ۱۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع قالب‌بندی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: اکنون این پروژه از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و تا پایان امسال آماده بهره‌برداری می‌شود.

ادامه روند اجرایی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح انقلاب اسلامی

شهردار مشهد در خصوص وضعیت پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح انقلاب، گفت: یکی از اهداف اجرای این پروژه اتصال بولوار امام خمینی (ره) به بولوار نماز است؛  اجرای این پروژه سبب ایجاد دسترسی آسان زائران و مجاوران به جنوب شهر مشهد و کاهش بار ترافیکی پل حافظ به میدان جهاد از شرق به غرب و بالعکس خواهد شد.

قلندر شریف بیان کرد:در این پروژه در کنار توجه به مسائل ترافیکی،  موضوعات مربوط به پیاده‌محوری و دوچرخه‌سواری نیز پیش‌بینی شده است. همچنین در این پروژه رمپ‌ها و لوب‌هایی اجرا می‌شود که سبب تسهیل عبور و مرور خودرو‌ها در جهات مختلف میدان انقلاب با کمترین تداخل ترافیکی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در پروژه تقاطع غیرهمسطح انقلاب مسیر دسترسی ویژه‌ای برای ورود اتوبوس‌ها به پایانه مسافربری بدون تداخل با خودرو‌های عبوری از میدان انقلاب پیش‌بینی شده، خاطرنشان کرد: همچنین در این پروژه یک تقاطع کامل دارای چپ‌گرد‌ها و راست‌گرد‌های مورد نیاز احداث خواهد شد.

شهردار مشهد عنوان کرد: برای اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح انقلاب اسلامی، در مجموع ۸۵۰۰ مترمکعب خاک‌برداری، هزار و ۲۸۰ مترمکعب بتن‌ریزی، ۱۵۰۰ مترمربع قالب‌بندی اجرا خواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->