ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۵ بازیکن پرسپولیس در لیست مازاد اوسمار

  • کد خبر: ۲۳۱۹۴۵
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۸
  • ۲
۵ بازیکن پرسپولیس در لیست مازاد اوسمار
سرمربی برزیلی ۵ بازیکن این تیم را در لیست مازاد قرارداده است.

به گزارش شهرآرانیوز، اوسمار در نشست اخیر با رضا درویش اگرچه برای امضای نهایی قرارداد به نتیجه مثبتی نرسید و خواهان زمان بیشتری شد، اما او پیش از این لیست مازاد و خرید تیمش را به مدیریت باشگاه پرسپولیس داده بود.

لیستی که هنوز این باشگاه اجازه نداده رسانه‌ای شود. در همین راستا با خبر شدیم که یکی از تصمیمات عجیب اوسمار این است که او نام ۵ بازیکن تیمش را در لیست مازاد قرار داده است. در واقع او برای ۵ پست به دنبال بازیکنان بهتری است و از این رو همین تعداد نفرات هم باید از جمع سرخپوشان خداحافظی کنند.

گفته می‌شود بازیکنانی، چون وحدت حنانوف، علی نعمتی، سینا اسدبیگی، سعید صادقی و محمد مهدی احمدی نفراتی هستند که اوسمار در صورت ماندن در پرسپولیس تمایلی برای ادامه کار با آنها ندارد. البته اگر سهمیه بزرگسالان پرسپولیس افزاییش یابد احتمال ماندن اسدبیگی یا حنانوف در جمع سرخپوشان هست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
0
0
ای خدا،لیست مازادونگاه کن،اندازه نصف استقلال هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
0
2
علی نعمتی بمونه، فرشاد فرجی بره
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->