هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ساعت و تاریخ بازی ایران و هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶

  • کد خبر: ۲۳۲۰۱۰
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
ساعت و تاریخ بازی ایران و هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶
تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ در هفته پنجم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی فوتبال هنگ کنگ و ایران از ساعت ۱۵:۳۰ فردا (پنجشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۳) در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، با هم مسابقه می‌دهند. ملی پوشان کشورمان که پیش از این به همراه تیم ملی ازبکستان، از گروه E مسابقات صعود کرده بودند، حالا باید در یک بازی تدارکاتی به مصاف هنگ کنگ میزبان بروند. به همین خاطر هم بود که قلعه نویی در لیست بازیکنان دعوت شده به این اردو نام چند ستاره را قرار نداد تا بدین ترتیب فرصت بازی برای بازیکنان جوان بیشتری فراهم شود.

رامین رضائیان، سعید عزت اللهی، محمد محبی، مهدی ترابی، سید حسین حسینی و علی قلی زاده جزو ستاره‌هایی هستند که امیر قلعه نویی ترجیح داده در این بازی به آن‌ها استراحت بدهد تا در فرصت‌های مناسب بعدی از این بازیکنان استفاده کند. البته به همه این‌ها غیبت حسین کنعانی زادگان را هم باید اضافه کرد که بخاطر محرومیت از این بازی، در اردوی تیم ملی جایی نداشت.

در سوی مقابل هنگ کنگی‌ها هم با تغییر مربی، به دنبال تغییر نسل هستند و شنیده می‌شود احتمالا با ترکیبی از بازیکنان جوان پا به زمین مسابقه خواهد گذاشت. در همین خصوص سایت «orientaldaily» در گزارش نوشت: بسیاری از بازیکنان اصلی هنگ کنگ برای مصاف با ایران غایب هستند و «لوسیه» ترجیح داده تا از بازیکنان جوان در این بازی استفاده کند که برخی از آنها فقط ۲۰ سال سن دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->