فرمانده کل سپاه در مشهد: شهید رئیسی، سیدالشهدای خدمت بود درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات پورمحمدی: می‌دانستم رأی نمی‌آورم ظریف در مشهد: ایرانی نباید تحقیر شود، ایرانی باید در سراسر جهان تجلیل شود خیانت بابک زنجانی در امانت تذکر به ۸ رسانه به دلیل تخلفات انتخاباتی زمان پخش مستندهای انتخاباتی پزشکیان و جلیلی مشخص شد بازداشت مالک سابق نساجی مازندران (۱۲ تیر ۱۴۰۳) وزیر خارجه آمریکا: با مصر و قطر تلاش‌های بی‌وقفه برای تحقق آتش‌بس در غزه را انجام می‌دهیم معاون بین‌الملل دفتر رهبری: نامه رهبری به جوانان آمریکا نامه‌ای به دغدغه‌مندان عالم است رئیس‌جمهور ونزوئلا پیشنهاد برای ازسرگیری گفت‌وگوی مستقیم با آمریکا را پذیرفت زاکانی برای تبلیغات ریاست‌جمهوری همچنان در مرخصی است | اداره تهران برعهده کیست؟ گردان پهپاد و ساختمان جدید جنگال منطقه پدافند هوایی مرکزی افتتاح شد راه درست انتخاب درست حزب‌الله لبنان ۲ شهرک صهیونیست‌نشین دیگر را هدف قرار داد علی اف: قانون اساسی ارمنستان ادعای ارضی علیه سرزمین ما دارد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مرتضوی درحاشیه جلسه دولت: آمده‌ام که بمانم

  • کد خبر: ۲۳۲۰۱۲
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
مرتضوی درحاشیه جلسه دولت: آمده‌ام که بمانم
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از عزم خود برای ماندن در مسیر رقابت های انتخاباتی تا آخر کار خبر داد و این پرسش را مطرح کرد که مگر آمده‌ام به نفع کسی کنار بروم؟

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید صولت مرتضوی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا آخر انتخابات می‌مانم. آمده‌ام که بمانم. مگر آمده‌ام به نفع کسی کنار بروم؟

وی همچنین گفت: مرحله اول کالابرگ اجرا شد و در حال پیگیری برای تامین منابع برای اجرای مراحل بعدی هستیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->