ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) در روز انتخابات (۸ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان | مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی پرداخت می‌شود (۸ تیر ۱۴۰۳) زلزله نسبتاً شدیدی اردبیل را لرزاند (۸ تیر ۱۴۰۳) آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم
سرخط خبرها

دستگیری غافلگیرانه عامل تیراندازی و قدرت نمایی در ری (۱۶ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۲۱۵۵
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶
دستگیری غافلگیرانه عامل تیراندازی و قدرت نمایی در ری (۱۶ خرداد ۱۴۰۳)
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل تیراندازی در محدوده "امین آباد" این شهرستان و کشف ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: یکم خرداد ماه امسال در پی وقوع یک فقره تیراندازی و قدرت نمایی با سلاح گرم در محله "امین آباد" شهر ری که موجب اخلال در نظم و ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده رسیدگی موضوع سریعاً در دستور کار عوامل عملیات پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از حضور، بازدید و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد فردی با هویت معلوم به دلیل داشتن اختلافات شخصی و درگیری‌های قبلی با یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به سمت یکی از شهروندان شلیک کرده و سریعاً از محل متواری شده است.

رئیس پلیس شهرستان ری ادامه داد: مأموران پلیس در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی از باغات محدوده شهرری شناسایی و در گام بعدی پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی راهی مخفیگاه متهم شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به دستگیری متهم طی یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و به همراه متهم به اداره پلیس منتقل شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس و مواجهه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به بزه ارتکابی معترف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمان نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه برخورد خواهد کرد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->