ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) در روز انتخابات (۸ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان | مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی پرداخت می‌شود (۸ تیر ۱۴۰۳) زلزله نسبتاً شدیدی اردبیل را لرزاند (۸ تیر ۱۴۰۳) آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم
سرخط خبرها

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور: امیدواریم جهش مدرسه‌سازی در دولت چهاردهم ادامه پیدا کند

  • کد خبر: ۲۳۲۳۸۱
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور: امیدواریم جهش مدرسه‌سازی در دولت چهاردهم ادامه پیدا کند
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: جهش مدرسه‌سازی در دولت سیزدهم آغاز شده است و امیدواریم در دولت چهاردهم نیز ادامه پیدا کند.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا خان‌محمدی امروز، ۱۸ خردادماه، در مراسم بهره‌برداری از ۲۱ مدرسه در قالب ۱۳۰ کلاس درس و چهار پروژه ورزش دانش‌آموزی در قالب برنامه «یادگار ابراهیم» اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز مانند نگینی درخشان در حوزه آموزش و پرورش کشور می‌درخشند و پیشران حوزه مدرسه‌سازی هستند.

وی افزود: در خراسان رضوی غیر از خیرین مدرسه‌ساز، ویژگی بارز دیگر حضور استاندار، معاون عمرانی و فرماندار مشهد هستند که خالصانه و عاشقانه در امر مدرسه‌سازی ما را یاری کردند. گرچه در استان با مطلوب فاصله بسیار زیادی داریم که یک دلیل آن مهاجرپذیر بودن است، اما خراسان رضوی جهش و فاصله چشمگیری از نقاط دیگر کشور دارد.

خان‌محمدی با بیان اینکه آنچه از شهید جمهور آموختیم ادبیات امام (ره) و مقام معظم رهبری در نوع خدمت‌رسانی بود که مهم‌ترین دستاورد گفتمان خدمت با مردم است، عنوان کرد: ما در حوزه آموزش‌و‌پرورش برای هر طرحی چهارمرتبه افتتاح متمرکز داشتیم که رئیس‌جمهور هم حضور پیدا می‌کردند؛ زیرا مسئله آموزش‌و‌پرورش برای ایشان مهم بود. آخرین حضور ایشان در افتتاح بزرگ‌ترین مدرسه روستایی در آخرین سفر استانی ایشان در مازندران بود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: در دولت سیزدهم تکمیل و احداث ۴۰۰۰ کلاس درس در استان با وجود همه مشکلات اتفاق افتاد و کلیه مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز استان سامان‌دهی شد. هشت استخر در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته و ۱۴۸۰ کلاس درس هوشمندسازی شده است. مقایسه این اعداد با دوره‌های قبل قابل توجه است و با ۵ تا ۱۰ سال برابری می‌کند.

وی ادامه داد: در طرح شهید عجمیان ۴۵۰۰ کلاس درس ساخته شد. از ۵۰۰۰ کلاس درسی که قرار است ساخته شود، ۵۰۰ کلاس درس در مرحله اول و ۵۰۰ کلاس در مرحله دوم با رویکرد صنعتی‌سازی آغاز خواهد شد. در حوزه تجهیزات نیز رشد چشمگیری داشتیم که ۳۰۰ میلیارد تومان تجهیزات توزیع شده و خواهد شد. یک میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع ایزوگام و آسفالت شده است. در این موارد رویکرد به معنای واقعی مردمی‌سازی بوده است.

خان‌محمدی اضافه کرد: در کشور ۳۲ هزار کلاس درس در ۱۰۱۷ روز ساخته و تجهیز شده که در ۵۴ درصد خیرین مشارکت داشتند. در طرح مولدسازی با قدرت راه را ادامه خواهیم داد. ۵۰۰۰ کلاس درسی که قرار است در استان ساخته شود از طریق مولدسازی انجام خواهد شد. جهش مدرسه‌سازی در دولت سیزدهم آغاز شده است و امیدواریم در دولت چهاردهم نیز ادامه پیدا کند. هفت نقطه چالشی در استان داریم که امیدواریم با مولدسازی به جهش برسیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->