خبرنگار نیویورک تایمز خطاب به مجری صداوسیما: انشالا نجف ببینمت ویدئو | شهروندان مشهدی، دست‌اندرکاران صندوق‌های اخذ رأی ویدئو | توصیه‌های على‌اکبر صالحى به آن‌هایی که هنوز تصمیمى براى رأى‌دادن نگرفته‌اند عذرخواهی وزیر کشور از ایرانیان خارج‌ازکشور که امکان شرکت در انتخابات را نداشته‌اند انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ تاکنون در خراسان‌رضوی، ٨۵ درصد افراد با کارت‌ملی و ١۵ درصد با شناسنامه رأی دادند ماجرای جمع‌آوری سازه تبلیغاتی یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد چه بود؟ اطلاعیه شماره ۲۱ و ۲۲ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: شبیه‌سازی فرایند انتخابات چند روز قبل از آغاز رأی‌گیری، در مشهد انجام شد + فیلم پلیس فتا تهران خبر داد: احضار ۴ نفر به‌دلیل دست‌کاری در نظرسنجی‌های انتخاباتی بیشترین تخلفات انتخاباتی در مشهد تاکنون شامل چه مواردی بوده است؟ گزارش المیادین از برگزاری انتخابات در ایران ۴۰ روز پس از شهادت رئیس‌جمهور کاندیدا‌ها کجا رأی دادند و پس از آن چه کردند؟ + عکس اطلاعیه شماره ۲۰ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) فرماندار مشهد: مشارکت مردم در انتخابات نسبت به گذشته ٢٠ درصد افزایش یافته است در تمامی شعب اخذ رأی مشهد، امنیت کامل برقرار است ویدئو | نحوه درخواست شعبه سیار در سراسر کشور مدیرکل ثبت‌احوال خراسان‌رضوی: هیچ فرد واجد شرایط اخذ رأی نباید از شعبه برگردد استقرار صندوق اخذ رأی در ایستگاه مترو شریعتی مشهد اطلاعیه شماره ۱۹ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اخلاقی: سنگ‌اندازی کشور‌های اروپایی خللی در پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای ایران ایجاد نمی‌کند

  • کد خبر: ۲۳۲۴۵۸
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵
اخلاقی: سنگ‌اندازی کشور‌های اروپایی خللی در پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای ایران ایجاد نمی‌کند
نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی گفت: قطع‌نامه کشور‌های اروپایی نمی‌تواند هیچ خللی در حرکت شتابان جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به اهداف صلح‌آمیز هسته‌ای خود ایجاد کند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن اخلاقی با اشاره به بیانیه ضدایرانی سه کشور اروپایی در نشست شورای حکام، بیان کرد: برای عموم مردم ما روشن است که متأسفانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تحت سیطره قدرت‌های بین‌المللی با یک نگاه سیاسی وارد عرصه ارزیابی فعالیت‌های هسته‌ای کشور ما می‌شود. اکنون به خیال خود احساس کردند یک خلأ قدرتی در جمهوری اسلامی با شهادت رئیس‌جمهور ما ایجاد شده است و از سوی دیگر پیروزی‌هایی که جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم کودک‌کش صهیونیستی داشته است، می‌توانند با ارائه این بیانیه ایران را تحت فشار قرار دهند.

وی در ادامه اظهار کرد: سه کشور اروپایی که این پیش‌نویس قطع‌نامه را ارائه کردند خود کارنامه ننگینی در حوزه هسته‌ای دارند. این کشور‌ها در دوران جنگ تحمیلی به دشمن ما یعنی عراق مواد شیمیایی می‌فروختند. این پیش‌نویس عملاً در اقتدار نظام ما و اهداف نظام ما خللی ایجاد نخواهد کرد.

نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان ما بااقتدار در قبال این کشور‌ها ایستادند و در بیانیه‌ای که ایران صادر کرد، کاملاً این اقتدار مشهود است. از طرف دیگر بیانیه‌ای که ایران با روسیه و چین ارائه کردند، حاکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین‌الملل است. از این نمونه قطع‌نامه‌ها زیاد داده شده است؛ اما نمی‌تواند هیچ خللی در حرکت شتابان جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به اهداف صلح‌آمیز هسته‌ای خود ایجاد کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->