اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی علیه حماس اعلام کرد ستاد انتخابات خراسان رضوی: امکان تمدید بعد از ساعت ٢۴ وجود ندارد | ٢٠ درصد مازاد شارژ تعرفه در کل استان داشته‌ایم فرماندار قوچان: دو شعبه اخذ رأی با کمبود تعرفه مواجه شدند باقری:‌ روابط ایران و روسیه در مسیر درست و با شتابی مناسب قرار دارد طحان‌نظیف: از گمانه‌زنی‌ نتایج انتخابات بپرهیزید امام‌جمعه خواف: حضور مردم در انتخابات می‌تواند آغازی در رفع مشکلات و گرفتاری‌های ملی باشد فرماندار خوشاب: انتخابات به بهترین نحو در حال برگزاری است فرماندار کاشمر: برگزاری انتخاباتی سالم و امن جزو خطوط قرمز است استقبال پرشور مشهدی‌ها پای صندوق‌های رأی + فیلم خبرنگار نیویورک‌تایمز خطاب به مجری صداوسیما: امیدوارم در نجف ببینمت ویدئو | شهروندان مشهدی، دست‌اندرکاران صندوق‌های اخذ رأی ویدئو | توصیه‌های على‌اکبر صالحى به آن‌هایی که هنوز تصمیمى براى رأى‌دادن نگرفته‌اند عذرخواهی وزیر کشور از ایرانیان خارج‌ازکشور که امکان شرکت در انتخابات را نداشته‌اند انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ تاکنون در خراسان‌رضوی، ٨۵ درصد افراد با کارت‌ملی و ١۵ درصد با شناسنامه رأی دادند ماجرای جمع‌آوری سازه تبلیغاتی یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد چه بود؟ اطلاعیه شماره ۲۱ و ۲۲ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: شبیه‌سازی فرایند انتخابات چند روز قبل از آغاز رأی‌گیری، در مشهد انجام شد + فیلم پلیس فتا تهران خبر داد: احضار ۴ نفر به‌دلیل دست‌کاری در نظرسنجی‌های انتخاباتی
سرخط خبرها

از برنامه تبلیغاتی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چه می‌دانیم؟

  • کد خبر: ۲۳۲۹۴۱
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
از برنامه تبلیغاتی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چه می‌دانیم؟
مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوی برگزار شد. بر اساس این قرعه کشی نخستین مناظره دوشنبه ـ ۲۸ خرداد ماه ـ ساعت ۲۰ تا ۲۴ پخش خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آیین قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی ۶ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور نمایندگان نامزدهای انتخاباتی در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

طی این قرعه‌کشی تقویم و جزئیات زمان پخش مناظره‌ها، میزگردها، گفت‌وگوی ویژه خبری، مستندها و دیگر برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری مشخص شد.

در این مراسم، پیمان جبلی (رییس سازمان صدا وسیما)، محمدعلی صائب (معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات صداوسیما) و محسن برمهانی (معاون سیما) به نمایندگی از رسانه ملی حضور داشتند.

رئیس و دبیر ستاد انتخابات کشور، نماینده شورای نگهبان و شورای نظارت بر صدا و سیما، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان نامزدهای احراز صلاحیت شده از دیگر حاضران در مراسم بودند.

قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در صداوسیما برگزار شد + جدول

بر اساس این قرعه کشی شماره یک به مصطفی پورمحمدی تعلق گرفت.

دومین کاندیدا مسعود پزشکیان بود که شماره ۲ را به خود اختصاص داد.

گوی سوم این قرعه کشی نیز به سعید جلیلی تعلق گرفت و شماره پنج به وی اختصاص یافت.

بر اساس قرعه‌کشی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با شماره چهار در جدول قرار گرفت.

شماره سه نیز به قالیباف رسید و شماره شش به علیرضا زاکانی تعلق یافت.

در ادامه جدول برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در صداوسیما را مشاهده می کنید:

قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در صداوسیما برگزار شد + جدول

بر اساس جدول منتشرشده، پخش مناظره های انتخاباتی از یک هفته دیگر آغاز می شود. نخستین مناظره دوشنبه ـ ۲۸ خرداد ماه ـ از ساعت ۲۰ در مدت زمان چهار ساعت روی آنتن می رود.

مناظره های دوم و سوم به ترتیب پنجشنبه (۳۱ خرداد) و جمعه (اول تیر) در همین ساعت پخش خواهند شد و مناظره های چهارم و پنجم هم ۴ و ۵ تیر ماه از شبکه اول سیما پخش می شوند.

ساعت پخش تمام مناظره ها ۲۰ تا ۲۴ است و شبکه یک سیما عهده دار پخش همه آنها خواهد بود.

همچنین در نخستین روز از تبلیغات نامزدها در صداوسیما، سه نامزد ـ قاضی زاده، پزشکیان و قالیباف ـ برنامه خواهند داشت.

قاضی زاده با برنامه «با مردم» از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ در شبکه اول حاضر می شود. شبکه های دو و سه برنامه ای ندارند.

شبکه خبر میزبان پزشکیان است که در گفت وگوی ویژه خبری از ساعت ۲۲ در مدت زمان ۴۵ دقیقه حضور دارد و قالیباف هم در همین شبکه خبر برنامه «صف اول» را در ساعت ۱۷ و ۳۰ خواهد داشت.

پیمان جبلی، رییس صداوسیما که یکشنبه ـ ۲۰ خردادماه ـ در نشستی با حضور خبرنگاران حاضر شده بود ضمن تاکید بر اظهاراتش در این نشست، در مراسم قرعه‌کشی یادآور شد: برنامه‌های در نظر گرفته شده برای نامزدها عبارت از پنج مناظره، سه میزگرد، چهار مستند تلویزیونی و رادیویی، برنامه‌های رو به دوربین برای سخن گفتن با مردم، برنامه صف اول، برنامه گفتگوی ویژه و برنامه بدون تعارف است که در شبکه های رادیو و تلویزیونی این برنامه‌ها پخش خواهد شد.

پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدها در صداوسیما از دوشنبه ـ ۲۱ خرداد ماه ـ در رسانه ملی آغاز می شود.

از برنامه تبلیغاتی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چه می‌دانیم؟

تکمیل می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->