برنامه بازی‌های امروز (سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ | جنگ مدعیان برای صدرنشینی خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها احضار مدیرعامل شمس آذر به کمیته اخلاق | چهره‌ای جدید در پرونده فساد فوتبال ایران؟ پخش زنده بازی اسپانیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ (۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ (۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اسپانیا و آلبانی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| تیم دوم اسپانیا هم برد! نتیجه بازی ایتالیا و کرواسی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| مدافع عنوان قهرمانی زنده ماند سعید صادقی، خرید جدید سپاهان؟ مدیرعامل شمس آذر بازداشت شد درخواست رسمی پرسپولیس برای جذب لیموچی مس کرمان جدیدترین متهم در پرونده فساد فوتبال رویای بازگشت مهدی قایدی به استقلال همچنان در سر نکو یامگا در کادر فنی استقلال؟ ماجرای یک دعوای تمام عیار در فوتبال ایران| مایلی‌کهن: دایی عذرخواهی نکند، دعوت نمی‌شود دردسر بزرگ نکونام و استقلال| بازیکنان با چک هوایی شدند! استقلال و دردسری به نام هاشمی نسب گل مهاجم مشهدی در هیاهوی اروپایی‌ها گم شد بلایی که سرمربیان تیم ملی ایران سر ایتالیایی‌ها آوردند! نتیجه بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ و خلاصه بازی| شکست تلخ یاران رابرتسن نتیجه بازی آلمان و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| رستگاری در آخرین دقیقه
سرخط خبرها

رویای جام جهانی برای برانکو و چین زنده ماند

  • کد خبر: ۲۳۳۲۰۸
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
رویای جام جهانی برای برانکو و چین زنده ماند
چین جواز صعود به مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۶ را کسب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یک ساعت بعد از شکست تلخ چین به کره‌جنوبی و در حالی که دل توی دل هواداران چینی نبود، سنگاپور سنگ تمام گذاشت و این تیم را در جایگاه دوم نگه داشت.

سنگاپور که چند روز پیش ۷ گل از کره خورده بود، این‌بار ایستادگی فوق‌العاده برابر تایلند داشت. کافی است بدانید اگر بازی ۳-۰ یا ۴-۱ می‌شد، تایلند چین را حذف می‌کرد و بالا می‌رفت، اما آنچه روی اسکوربورد نقش بست، حکم به صعود چهارمین کشور پهناور جهان به مرحله نهایی می‌داد.

بازی از ساعت ۱۶ در استادیوم راجا مانگالا بانکوک آغاز شد. تایلند هفته پیش چین را متوقف کرده بود تا سرنوشت کار را در دست بگیرد. آنها آمده بودند که پر گل ببرند، اما در نیمه اول فقط یک گل زدند.

گل آنها را سوفانت، ستاره ۲۱ ساله شاغل در لیگ بلژیک زد. نیمه اول به پایان رسید. با این نتیجه چین صعود می‌کرد.

تایلند که برای گل دوم تلاش می‌کرد در نیمه دوم شگفت‌زده شد. در دقیقه ۵۷ احسان فاندی از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را گشود و بازی را یک یک کرد. کمی دل برانکو و شاگردانش آرام گرفت.

اما ۱۵ دقیقه پایانی با حملات بی‌امان تایلند همراه بود. پورامت ارجیرای در دقیقه ۷۹ زد و جارونساک در دقیقه ۸۶ گل سوم را به ثمر رساند.

تایلند یک گل دیگر می‌خواست و ۹۰+۹ به دروازه حریف کوبید، اما هرچه زد به دفاع مستحکم سنگاپور و دروازه‌بان این تیم خورد که نامش برای چین آشنا خواهد ماند: حسن سانی- ۴۰ ساله!

با این نتیجه چین و تایلند در امتیاز، تفاضل و گل زده برابر شدند. شاید خیلی‌ها تصور می‌کردند بعد از این کارت زرد محاسبه شود که تایلند اوضاع بهتری داشت، اما برد در بازی رودررو، برانکو را به مرحله نهایی فرستاد.

چه صعود شیرینی برای ایوانکوویچ! حالا شاید بدانیم که چرا برانکو بعد از دریافت یک گل مقابل کره، تیمش را عقب نگه داشت تا گل دوم را نخورد، او دقیقا به همین لحظه امید بسته بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->