فرمانده کل سپاه در مشهد: شهید رئیسی، سیدالشهدای خدمت بود درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات پورمحمدی: می‌دانستم رأی نمی‌آورم ظریف در مشهد: ایرانی نباید تحقیر شود، ایرانی باید در سراسر جهان تجلیل شود خیانت بابک زنجانی در امانت تذکر به ۸ رسانه به دلیل تخلفات انتخاباتی زمان پخش مستندهای انتخاباتی پزشکیان و جلیلی مشخص شد بازداشت مالک سابق نساجی مازندران (۱۲ تیر ۱۴۰۳) وزیر خارجه آمریکا: با مصر و قطر تلاش‌های بی‌وقفه برای تحقق آتش‌بس در غزه را انجام می‌دهیم معاون بین‌الملل دفتر رهبری: نامه رهبری به جوانان آمریکا نامه‌ای به دغدغه‌مندان عالم است رئیس‌جمهور ونزوئلا پیشنهاد برای ازسرگیری گفت‌وگوی مستقیم با آمریکا را پذیرفت زاکانی برای تبلیغات ریاست‌جمهوری همچنان در مرخصی است | اداره تهران برعهده کیست؟ گردان پهپاد و ساختمان جدید جنگال منطقه پدافند هوایی مرکزی افتتاح شد راه درست انتخاب درست حزب‌الله لبنان ۲ شهرک صهیونیست‌نشین دیگر را هدف قرار داد علی اف: قانون اساسی ارمنستان ادعای ارضی علیه سرزمین ما دارد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

شهادت یک رزمنده دیگر حزب‌الله در راه قدس + عکس

  • کد خبر: ۲۳۳۴۱۴
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
شهادت یک رزمنده دیگر حزب‌الله در راه قدس + عکس
جنبش حزب‌الله لبنان از شهادت یک رزمنده دیگر این جنبش توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جنبش حزب‌الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که یک رزمنده آن با نام «بهیج محمد حجازی» در راه قدس به شهادت رسید.

در بیانیه حزب‌الله آمده است که شهید حجازی متولد سال ۱۹۸۱ اهل شهرک حاریص در جنوب لبنان است که چند روز پیش در راه دفاع از قدس زخمی شد و به دلیل شدت جراحت به شهادت رسید.

شهادت یک رزمنده دیگر حزب‌الله در راه قدس + عکس

بامداد امروز نیز منابع خبری گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی برخی از مناطق جنوب لبنان از جمله حومه روستاهای«یارین»، «الجبین» و «جویا» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده است.

جنبش حزب‌الله نیز تایید کرد که «طالب سامی عبدالله» ملقب به حاج ابوطالب از فرماندهان ارشد این جنبش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک «جویا» در جنوب لبنان به شهادت رسیده است.

از سوی دیگر شبکه المیادین از حمله رژیم صهیونیستی به شهرک‌های طلوسه، مرکبا، حولا و یاطر خبر داد.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->