کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۶ تیر) + آموزش کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۵ تیر) + آموزش سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها خبر داد اپل با حکم اتحادیه اروپا رسما به نقض قوانین بازارهای دیجیتال متهم شد علت کرش‌کردن و بازنشدن ربات همستر کامبت + راه‌حل رفع مشکل تابستان امسال انفجاری ستاره‌ای رخ می‌دهد که هر ۸۰ سال یکبار ‌تکرار می‌شود فیلم کامل مناظره محسن هاشمی و علی خضریان درباره رقابت پزشکیان و جلیلی در انتخابات ۱۴۰۳ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) + آموزش تاکنون ۲۱ میلیون کاربر بسته اینترنت رایگان انتخابات را فعال کرده‌اند (۲ تیر ۱۴۰۳) مدیرعامل انویدیا: بخشی از بافت‌های بازی‌های آینده را هوش مصنوعی تولید می‌کند دانشمندان در تحقیقی جدید دریافتند پلک‌زدن نقشی فراتر از روانکاری چشم‌ها دارد بهترین نئوبانک ایرانی کدام است؟ | جدال نفس‌گیر در میدان بانکداری دیجیتال به زودی فقط کاربران پریمیوم می‌توانند از قابلیت پخش زنده شبکه اجتماعی ایکس استفاده کنند HarmonyOS NEXT هواوی رونمایی شد + فهرست دستگاه‌های سازگار کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (شنبه ۲ تیر) استراتژی شهر ۲۴ ساعته پاسخی به دنیای مدرن کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۲ تیر) + آموزش
سرخط خبرها

Assassin’s Creed Shadows یکی از کامل‌ترین سیستم‌های مخفی‌کاری این مجموعه را دارد

  • کد خبر: ۲۳۴۰۷۵
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
Assassin’s Creed Shadows یکی از کامل‌ترین سیستم‌های مخفی‌کاری این مجموعه را دارد
سیستم مخفی‌کاری در بازی Assassin’s Creed Shadows بازطراحی شده و یکی از کامل‌ترین پکیج‌ها را در میان بازی‌های این مجموعه ارائه می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز - بازی Assassin’s Creed Shadows با نمایشی که در رویداد یوبیسافت فوروارد اخیر داشت، به خوبی موفق به جلب توجه مخاطبان و طرفداران به سمت خود شد. بازنگری در زبان طراحی بازی درکنار فضای ژاپنی و سامورایی حاکم بر بازی باعث شده است تا طرفداران منتظر تجربه‌ی این اساسینز کرید متفاوت باشند.

اما علاوه براین، نمایش گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Shadows مکالمه دو کاراکتر بازی را برجسته می‌کرد که به تعریف و تمجید از یکدیگر می‌پرداختند. درحالی که یاسوکه شخصیت خشنی به نظر می‌رسید، رویکرد نائو در مبارزات بیشتر شبیه به ماهیت بازی‌های اساسینز کرید بود.

یوبیسافت هم تأکید دارد که بحث مخفی کاری در بازی Assassin’s Creed Shadows بیشتر از بازی‌های نقش آفرینی اخیر این مجموعه مورد توجه قرار گرفته است. می‌دانیم که بازی‌های Assassin’s Creed با مخفی کاری شناخته می‌شوند، بنابراین یوبیسافت هم در نظر دارد تا با این نسخه، گیم‌پلی آشناتری را برای طرفداران خود رقم بزند.

رویکرد مخفیانه‌ی مبارزات در گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Shadows، با شخصیت شینوبی نائو دنبال می‌شود. از سوی دیگر، یاسوکه خیلی به این سبک علاقه ندارد و خوشبختانه یوبیسافت بازیکنان را مجبور به بازی به‌عنوان هیچ یک از این دو کاراکتر نمی‌کند.

Assassin’s Creed Shadows یکی از کامل‌ترین سیستم‌های مخفی‌کاری این مجموعه را دارد

همان‌طور که از نام این بازی برمی‌آید، مخفی کاری در Assassin’s Creed Shadows در سایه‌ها انجام می‌گیرد. شب‌ها که فضا تاریک‌تر است، نائو می‌تواند در سایه‌ها از دید دشمنان دور بماند. او حتی می‌تواند از محیط اطراف برای خاموش کردن فانوس‌ها و تاریک‌تر کردن فضا استفاده کند.

در بخش دیگری از بازی، پنهان شدن در جا‌هایی مانند علفزار‌های بلند نیز در این بازی بازخواهد گشت. یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد نائو این است که می‌تواند دشمنان را از پشت پنجره‌ها و دیواره‌های کاغذی مشهور سازه‌های ژاپنی که به «شوجی» مشهورند، از بین ببرد. یوبیسافت قابلیت مخفی کاری زیر آب را نیز به بازی اضافه کرده است.

نائو می‌تواند از حوضچه‌های آب برای غافلگیر کردن دشمنان استفاده کند و فرصت‌های سندباکس خلاقانه‌ای را برای خود ایجاد کند. بااین‌حال این همه‌ی ماجرا نیست؛ گزارش جدیدی در اینباره منتشر شده است که نشان می‌دهد در این بازی سبک مخفی کاری در عموم یا سوشال استیلث هم برمی‌گردد. این هم سبک کلاسیک دیگری است که بعد از حرکت بازی‌های یوبیسافت به سمت ژانر RPG، کمرنگ‌تر شد.

به‌طور کلی به نظر می‌رسد که بازی Assassin’s Creed Mirage یکی از کامل‌ترین پکیج‌های مخفی کاری را در میان بازی‌های این مجموعه ارائه خواهد کرد.

البته طرفداران باید در نظر داشته باشند که یاسوکه نمی‌تواند از سبک مخفی کاری در عموم استفاده کند. از آنجایی که سبک مبارزه‌ی او بی‌رحمانه، خشن و پرسروصدا است، ترجیح می‌دهد رو در رو با دشمن مواجه شده و با قدرت محض بر آنها پیروز شود.

بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) عرضه خواهد شد. با اینکه این بازی هم به‌عنوان یک بازی نقش آفرینی دیگر به طرفداران معرفی می‌شود، به نظر می‌رسد که طرفداران هر دو سبک را راضی خواهد کرد تا به یکی از جالب‌ترین آثار یوبیسافت طی چند سال گذشته تبدیل شود.

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->