جلسه صحن علنی مجلس با ارائه گزارش وزیر صمت و رئیس بانک مرکزی آغاز شد معاون اول رئیس جمهور عازم ارمنستان شد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) نماینده مقام معظم رهبری وارد طبس شد | برنامه‌های حجت الاسلام مروی در این سفر چیست؟ +فیلم تهدید رژیم صهیونیستی برای خارج شدن مردم از مناطق جنوب بیروت+عکس حزب الله لبنان: دشمن را در نبرد زمینی شکست می‌دهیم گردان‌های سیدالشهدا(ع) عراق: اجازه محاصره لبنان را نخواهیم داد حمله زمینی ارتش رژیم اسرائیل به لبنان اتفاق افتاد؟ آتش سوزی گسترده در نزدیکی پایگاه نظامی ارتش اسرائیل در قدس اشغالی پزشکیان: با قدرت در برابر ظلم و جنایت می‌ایستیم عراقچی: مقاومت قوی‌تر می‌شود ادعای معاریو درباره نحوه ترور شهید سید حسن نصرالله یمن یازدهمین پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد (۹ مهر ۱۴۰۳) وزیر جنگ صهیونیستی: آغاز مرحله دوم جنگ علیه حزب‌الله نزدیک است پیکر فرماندهان شهید حزب‌الله به خاک سپرده شد در دیدار مسعود پزشکیان با نخست وزیر روسیه چه گذشت؟+فیلم کره شمالی ادعای زلنسکی درباره همکاری با روسیه را تکذیب کرد حمله موشکی گسترده حزب الله به چند شهرک در شمال فلسطین اشغالی قالیباف در دفتر حزب‌الله حضور یافت جریمه پلاک‌پوشانی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد کارشناس و تحلیلگر مسائل منطقه: انتظار نتانیاهو برای واکنش ایران ایجاد یک جنگ روانی است | صهیونیست در ورطه نابودی ادای احترام اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به شهید سید حسن نصرالله دیدار شمخانی و نماینده حزب الله در تهران
سرخط خبرها

نتانیاهو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی را منحل کرد

  • کد خبر: ۲۳۴۱۷۴
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
نتانیاهو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی را منحل کرد
تنش‌ها در سطوح سیاسی رژیم صهیونیستی روز‌به‌روز در حال افزایش بوده و اختلافات میان مقامات این رژیم به‌شدت افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، به وزرای کابینه این رژیم اعلام کرده که کابینه جنگ را منحل کرده است.

بر این اساس نتانیاهو در نشست کابینه رژیم صهیونیستی خطاب به وزرای خود گفته است: دیگر کابینه جنگ وجود ندارد.

رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند که این اتفاق پس از آن رخ داد که «ایتمار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواهان پیوستن به اعضای کابینه جنگ این رژیم شد.

گفتنی است چندی پیش بنی گانتز، عضو پیشین کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، استعفای خود را از عضویت در این کابینه اعلام کرد.

این عضو مستعفی کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی در این خصوص گفت: من امروز کابینه جنگ را با اندوه ترک می‌کنم. از نتانیاهو می‌خواهم که هر چه زودتر به برگزاری انتخابات زودهنگام تن داده و یک کمیته تحقیقات سراسری تشکیل دهد.

بنی گانتز گفت: نتانیاهو به دلیل ملاحظات سیاسی مانع از تصمیم‌گیری‌های راهبردی مهم می‌شود. ملاحظات سیاسی کابینه نتانیاهو تصمیمات راهبردی در جنگ غزه را مختل می‌کند. من از این کابینه خارج می‌شوم؛ زیرا نتانیاهو مانع از پیشرفت ما به سوی دستیابی به پیروزی واقعی می‌شود.

این عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پیشتر تا دهم ژوئن (دوشنبه) به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اشغالگران قدس مهلت داده بود تا راهبرد مشخصی را در مورد جنگ و مرحله مابعد آن مشخص کند. وی اعلام کرده بود در غیر این صورت استعفا خواهد داد.

علاوه بر این گادی آیزنکوت، عضو پیشین دیگر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، نیز همزمان با گانتز استعفای خود از این کابینه را اعلام کرد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->