از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با استاندار خراسان رضوی دیدار کرد

  • کد خبر: ۲۳۴۸۴۰
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با استاندار خراسان رضوی دیدار کرد
دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور با استاندار خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در محل دفتر استاندار دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی طی این دیدار با اشاره به زلزله اخیر ضمن قدردانی از همکاری‌های مجموعه جمعیت هلال احمر بر تداوم رسیدگی و خدمات دهی به مردم شریف شهرستان کاشمر با مشارکت همه دستگاه‌های امدادی، خدماتی و درمانی تاکید کرد.

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور همچنین در این دیدار خطاب به استاندار خراسان رضوی از سرعت عمل بالا و هماهنگی رسانه‌ای در سطح استان قدردانی کرد و بر رفع نیازهای اولیه، اسکان، اقدامات پشتیبانی و توزیع چادر برای مردم شهرستان کاشمر تاکید نمود.

سیدعلی منیری سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در جریان این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده پیرامون رسیدگی به زلزله زدگان شهرستان کاشمر ارائه کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->