کارگران معدن طبس به دلیل عدم آموزش نتوانستند از کیف نجات استفاده کنند درگیری اشرار مسلح با مرزبانان در راسک سیستان و بلوچستان| یک سرباز شهید شد (یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) ترور ناجوانمردانه پلیس در خاش (یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) واژگونی پژو ۴۰۵ در جاده گوارشک با دو مصدوم + فیلم و عکس(۸ مهر ۱۴۰۳) حکم اعدام متجاوز به عنف در همدان صادر شد (۸ مهر ۱۴۰۳) به‌کارگیری نیروی کار ناشنوا در صنعت حمل‌ونقل‌ هوایی کشور اعلام آمادگی ۱۲۰۰ نفر از پزشکان و اساتید برای ارائه خدمات درمانی به مردم لبنان (۸ مهر ۱۴۰۳) تجلیل شخصیت‌های دانشگاهی سوریه از تمدن کهن ایرانیان هشدار رگبار باران و وزش باد شدید در خراسان رضوی و دیگر نقاط کشور رمزگشایی ۳۱ فقره سرقت دوچرخه در مشهد کشف بیش از ۴۰ کیلو موادمخدر از یک خانه مسکونی در مشهد  وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: لزوم ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان و نقش راهبری آنان در آموزش دانش‌آموزان سفر به سریلانکا بهتره یا تایلند؟ پدیده گرد و غبار درهوای کلانشهر مشهد تا پایان امشب روند افزایش است شهروندان مشهد توصیه‌های خودمراقبتی دربرابر گردوغبار را رعایت کنند (۸ مهر ۱۴۰۳) فلسفه دادگاه صلح کمک به تسریع سازش در پرونده است با اسفناج و خواص بی نظیرش آشنا شوید شیوع اختلال‌های روانی در زنان و مردان به ترتیب حدود ۲۵ و ۱۴ درصد است بارش باران و لغزندگی سطح معابر در جاده‌های احمدآباد و گناباد (۸ مهر ۱۴۰۳) شرایط عمومی متقاضیان فرزندخواندگی چیست؟ برای داشتن قلبی سالم چه‌کار باید کرد؟ تکمیل فرآیند اینترنتی تسویه حساب افراد دارای بیمه تکمیلیِ تامین اجتماعی دستور رئیس‌جمهور برای بازنگری و ساماندهی سهمیه‌های کنکور نخستین گروه زائران عمره به کشور بازگشتند (۸ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چرخ‌گوشت دست کودک دوساله را بلعید

  • کد خبر: ۲۳۴۸۶۰
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱
چرخ‌گوشت دست کودک دوساله را بلعید
دیروز با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که دست چپ یک کودک دوساله در قسمت گلویی یک دستگاه چرخ‌گوشت گرفتار شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حوالی ساعت ۱۷:۳۰ عصر دیروز کادر پزشکی بخش اورژانس بیمارستان امام‌خمینی(ره) با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و اعلام کردند که با توجه به گیرکردن دست یک کودک دوساله در چرخ‌گوشت، به حضور عملیاتی و تجهیزات این سازمان برای کمک به فرد آسیب‌دیده احتیاج دارند که درپی آن ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گروه امداد و نجات یک را به همراه تجهیزات تخصصی مورد نیاز به این مرکز درمانی اعزام کرد.

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل، مشاهده شد که دست چپ یک کودک دوساله در قسمت گلویی یک دستگاه چرخ‌گوشت گرفتار شده است. در همین راستا نیز نیروهای آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص برش و با احتیاط کامل، قسمت گلویی چرخ گوشت را برش داده و دست کودک را از داخل چرخ گوشت رهاسازی کردند.

در ادامه، کودک دوساله در حالی که دچار مصدومیت جدی از ناحیه انگشتان دست شده بود، برای اقدامات بعدی به عوامل درمانی تحویل داده شد و آتش‌نشانان نیز به ایستگاه خود بازگشتند.

آتش‌نشانی برای پیشگیری از چنین‌حوادثی به مردم توصیه کرد که حتماً از چرخ‌گوشت‌های خانگی و صنعتی استاندارد استفاده کرده و هنگام کار با این دستگاه‌ها، حتماً نکات ایمنی را رعایت کنند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->