نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم مسعود پزشکیان از حضور در مناظره‌های تلویزیون انصراف داد؟ شرکت ۴ هزار شهروند یهودی ترکیه‌ای در جنگ غزه ۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل نشست قریب الوقوع سوریه و ترکیه در عراق قاهره ورود نیرو‌های مصری به نوار غزه را رد کرد اعتراض ایران در خصوص حواشی انتخابات در انگلیس ۷۲ درصد آمریکایی‌ها بایدن را دارایی توانایی شناختی نمی‌دانند آماده باش پایگاه‌های آمریکا در اروپا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو: جنگ در نوار غزه ادامه دارد انصراف بایدن در انتخابات به تصمیم همسرش بستگی دارد ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای رژیم صهیونیستی خودداری کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی (۳ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۵۳۳۸
  • ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵
حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی (۳ تیر ۱۴۰۳)
حزب‌الله لبنان مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف حملات موشکی قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که حملات موشکی جدیدی را علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۲۵ عصر روز یکشنبه بیست‌وسوم ژوئن ۲۰۲۴ موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۱۵ عصر روز یکشنبه بیست‌وسوم ژوئن ۲۰۲۴ موضع الرمثا واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

از سوی دیگر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «الضهیره» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده است.

علاوه بر این اطراف شهرک «راشیا الفخار» در جنوب لبنان نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی با گلوله‌های ممنوعه فسفری مورد هجوم قرار گرفت.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به مقر فرماندهی جدید لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در «اییلت هشاحر» واقع در شمال شرق «صفد» اشغالی و هدف قراردادن مواضع نظامیان صهیونیست در این مکان خبر داده بود. حزب‌الله لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که در این حمله پهپادی شماری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را به هلاکت رسانده و شمار دیگری از آنان را نیز زخمی کرده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->