ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) در روز انتخابات (۸ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان | مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی پرداخت می‌شود (۸ تیر ۱۴۰۳) زلزله نسبتاً شدیدی اردبیل را لرزاند (۸ تیر ۱۴۰۳) آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم
سرخط خبرها

محدودیت ترافیکی در جاده‌های شمالی کشور از ۴ تا ۹ تیر ۱۴۰۳ + جزئیات

  • کد خبر: ۲۳۵۴۲۱
  • ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
محدودیت ترافیکی در جاده‌های شمالی کشور از ۴ تا ۹ تیر ۱۴۰۳ + جزئیات
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها در راستای تسهیل در تردد بین‌شهری هم‌وطنان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها در بازه زمانی دوشنبه (۴ تیر) تا شنبه (۹ تیر) در راستای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد بین‌شهری هم‌وطنان، اظهار کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز دوشنبه (۴ تیر ۱۴۰۳) تا ساعت ۶ صبح شنبه (۹ تیر ۱۴۰۳) از محور‌های کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است، اما تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، بلامانع خواهد بود.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، عنوان کرد: محدودیت تردد شمال به جنوب در صورت پرحجم‌بودن ترافیک اعمال خواهد شد. روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه مورخ‌ ۴ و ۵ تیر ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح زیر اعلام می‌شود:

_ از ساعت ۱۱ از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل (شمال به جنوب)؛

_ از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یک‌طرفه اعمال می‌شود. در ادامه، از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت تردد جنوب به شمال و محدودیت قطعی خبر داد و گفت: روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به این‌ صورت است که از ساعت ۱۲ از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود؛ سپس از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال شده و در ادامه، از ساعت ۱۵ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال می‌گردد (شمال به جنوب). از ساعت ۲۴ طرح اتمام می‌یابد و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

وی اضافه کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، اما تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند، از ساعت ۷ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است. تردد انواع تریلر در محور هراز و تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ دوشنبه (۴ تیر ۱۴۰۳) تا ساعت ۲ بامداد چهارشنبه تاریخ (۶ تیر ۱۴۰۳) و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ از محور هراز ممنوع است.

شیرانی ادامه داد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس‌راه، محدودیت یک‌طرفه مقطعی از روز دوشنبه ۴ تیر الی روز شنبه تاریخ ۹ تیر به صورت رفت‌وبرگشت از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد. در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس تردد انواع تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و جمعه تاریخ‌های ۵ و ۸ تیر و در محور آستارا-اردبیل و بالعکس نیز تردد انواع تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و جمعه تاریخ‌های ۵ و ۸ تیر است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا از اعمال محدودیت تردد مقطعی در محور فشم خبر داد و افزود: در محور فشم از ساعت ۱۷ الی ۲۰ روز جمعه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ محدودیت ترافیکی از انتهای محور نقطه پل حاجی‌آباد یا پیچ کلیگان (ابتدای پیچ آریانا) به صورت یک‌طرفه به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->