طحان‌نظیف: از گمانه‌زنی‌ نتایج انتخابات بپرهیزید امام‌جمعه خواف: حضور مردم در انتخابات می‌تواند آغازی در رفع مشکلات و گرفتاری‌های ملی باشد فرماندار خوشاب: انتخابات به بهترین نحو در حال برگزاری است فرماندار کاشمر: برگزاری انتخاباتی سالم و امن جزو خطوط قرمز است استقبال پرشور مشهدی‌ها پای صندوق‌های رأی + فیلم خبرنگار نیویورک‌تایمز خطاب به مجری صداوسیما: امیدوارم در نجف ببینمت ویدئو | شهروندان مشهدی، دست‌اندرکاران صندوق‌های اخذ رأی ویدئو | توصیه‌های على‌اکبر صالحى به آن‌هایی که هنوز تصمیمى براى رأى‌دادن نگرفته‌اند عذرخواهی وزیر کشور از ایرانیان خارج‌ازکشور که امکان شرکت در انتخابات را نداشته‌اند انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ تاکنون در خراسان‌رضوی، ٨۵ درصد افراد با کارت‌ملی و ١۵ درصد با شناسنامه رأی دادند ماجرای جمع‌آوری سازه تبلیغاتی یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد چه بود؟ اطلاعیه شماره ۲۱ و ۲۲ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: شبیه‌سازی فرایند انتخابات چند روز قبل از آغاز رأی‌گیری، در مشهد انجام شد + فیلم پلیس فتا تهران خبر داد: احضار ۴ نفر به‌دلیل دست‌کاری در نظرسنجی‌های انتخاباتی بیشترین تخلفات انتخاباتی در مشهد تاکنون شامل چه مواردی بوده است؟ گزارش المیادین از برگزاری انتخابات در ایران ۴۰ روز پس از شهادت رئیس‌جمهور کاندیدا‌ها کجا رأی دادند و پس از آن چه کردند؟ + عکس اطلاعیه شماره ۲۰ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست

  • کد خبر: ۲۳۵۶۲۲
  • ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵
هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی گفت که هر توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود قابل پذیرش نیست و این موضع حماس در تمامی مراحل تغییر نخواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی گفت: اگر دشمن جنایتکار گمان کند که هدف قرار دادن خانواده‌ام موضع ما و مقاومت را تغییر خواهد داد، متوهم است. هر شهروند اهل غزه و یا فلسطین شهید شود از خانواده من است.

وی تاکید کرد: جنبش حماس انعطاف نشان داد و با پیشنهادهای مطرح شده موافقت کرد به شرط اینکه این پیشنهادات منجر به پایان تجاوزها و خروج کامل صهیونیست‌ها از نوار غزه شود. هر توافقی که آتش بس و پایان تجاوزها را شامل نشود مورد پذیرش نخواهد بود، این موضع ما در هیچ یک از مراحل تغییر نخواهد کرد.

هنیه افزود: ایده‌ها در مورد روز بعد از جنگ باید کاملا فلسطینی باشد و هیچ کس چه اشغالگران و چه طرف‌های دیگر حق دخالت ندارند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در بخش دیگری گفت: دشمن جنگ را انتخاب کرد و به رفح هجوم آورد و گذرگاه‌ها را بست و منجر به فاجعه‌های انسانی و قحطی در تمام نوار غزه شد.

وی خاطرنشان کرد: جامعه بین‌المللی باید تحرکات فوری برای توقف تجاوزها، ورود کمک‌ها و فراهم کردن نیازهای زندگی مردم غزه اتخاذ کند.

پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->