هلال احمر فلسطین: برای جلوگیری از فاجعه انسانی باید گذرگاه‌ها به غزه باز شود ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی ‌شدن ۱۸ نظامی خود اعتراف کرد جلیلی: کشور ما یک جهان فرصت در اختیار دارد | باید قدر زمان را بدانیم بن گویر: آتش بس اعلام شود از کابینه می‌روم مخبر: مردم همواره به مسئولیت‌های خود در رابطه با نظام به شایسته‌ترین نحو عمل کرده‌اند تظاهرات صهیونیست‌ها در مخالفت با خدمت نظامی اجباری + تصاویر اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی فرانسه | حزب لوپن، مکرون را شکست داد بیانیه کاردار سفارت ایران در لندن درباره وقایع روز انتخابات نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم مسعود پزشکیان از حضور در مناظره‌های تلویزیون انصراف داد؟ شرکت ۴ هزار شهروند یهودی ترکیه‌ای در جنگ غزه ۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هشدار سازمان ملل: گسترش جنگ به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است

  • کد خبر: ۲۳۵۸۵۷
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶
هشدار سازمان ملل: گسترش جنگ به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است
مارتین گریفیتس، هماهنگ‌کننده امور بشردوستانه سازمان ملل، هشدار داد که گسترش جنگ اسرائیل به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است.

به گزارش شهرآرانیوز، گریفیتس امروز چهارشنبه در ژنو به خبرنگاران گفت که وی لبنان به‌ویژه جنوب آن را به عنوان «نقطه اشتعالی فراتر از همه نقاط اشتعال» می‌بیند.

گریفیتس اشاره کرد که با همکارانش در مورد چشم‌انداز آنچه ممکن است در جنوب لبنان اتفاق بیفتد، بحث کرده است. او گفت: ما نگران احتمال وقوع حوادث غم‌انگیز و مرگ‌ومیر بیشتر هستیم. این به طور بالقوه آخرالزمانی است.

در حالی که جنگ علیه غزه به ماه دهم خود نزدیک می‌شود، آمریکا، متحد اصلی رژیم صهیونیستی، نسبت به خطر درگیری در جنوب لبنان هشدار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی هفته گذشته تهدید کرد که طرح‌های حمله به لبنان تأیید شده است و همین مسئله هشدار‌های سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، را در پی داشت.

گریفیتس که دوره ریاستش این هفته به پایان می‌رسد، هشدار داد که جنگی که لبنان را درگیر می‌کند، به سوریه کشیده می‌شود و دیگران را نیز درگیر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: البته بر غزه تأثیر خواهد گذاشت و تأثیری بر کرانه باختری خواهد داشت. این بسیار نگران‌کننده است.

این مقام سازمان ملل بیان کرد: از زمان آغاز جنگ، غزه سطح جدیدی از فاجعه و ظلم را به ما آموخت. اما همه ما نگران این هستیم که این فقط شروع باشد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->