از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

استخدام بیش از ٢٠ هزار نفر طی دو سال اخیر در دستگاه‌های مختلف دولتی در خراسان‌رضوی

  • کد خبر: ۲۳۵۸۹۷
  • ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
استخدام بیش از ٢٠ هزار نفر طی دو سال اخیر در دستگاه‌های مختلف دولتی در خراسان‌رضوی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌رضوی گفت: بیش از ٢٠ هزار نفر در طی دو سال، در دستگاه‌های مختلف دولتی استخدام شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجمال‌الدین حسینی امروز ٧ تیر ۱۴۰۳ در همایش میثاق خدمت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید جمهور و هیئت همراهشان، اظهار کرد: شهادت یک سعادت بوده و بزرگ‌ترین آرزوی مسلمان رسیدن به شهادت است. درحقیقت، شهید مسیری را که انتخاب کرده است، با خون خود آبیاری می‌کند. شهدای خدمت جان خود را در راه خدمت به مردم میهن و دین اهدا کردند. امیدوارم ما نیز مسیر ایشان را ادامه دهیم. 

وی افزود: همچنین جا دارد از شهید رحمتی، استاندار جوان آذربایجان‌شرقی یاد کنم، با این خادم‌الرضا خاطره داریم و همیشه رفتار صمیمی و مردمی ایشان را دیده بودیم. او در برخورد با مردم روی گشاده داشت و صدای مردم و زیردستان را می‌شنید. 



رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌رضوی ادامه داد: دولت سیزدهم دستاورد‌های زیادی داشت و نمونه آن استخدام نیرو‌های جوان در شکل وسیع با توجه به کمبودی که دولت داشت از طریق برگزاری آزمون‌های استخدامی سراسری و عادلانه بود. بیش از ٢٠ هزار نفر در طی دو سال در دستگاه‌های مختلف استخدام شدند. امروز مشهد مفتخر است که به عنوان اولین استان در کشور، میزبان این عزیزان در یک محفل با عنوان میثاق خدمت باشد.

وی با اشاره به این موضوع که در لابه‌لای پیچ‌وخم‌های اداری، گاهی‌وقت‌ها آیین‌ها و فرهنگ‌ها گم می‌شود، ادامه داد: خراسان به عنوان خطه‌ای بافرهنگ و کهن، این پیش‌گامی را داشته است که بتوانیم ایمنی برای معنابخشی بیشتر به سوگند‌ها و میثاق‌ها داشته باشیم. امروز گرد هم آمدیم تا خوانش آیین خدمت را داشته باشیم.

حسینی گفت: آنچه فضا‌های نشدن‌ها و نکردن‌ها و نمی‌توانیم‌ها را به حرکت‌های ایجابی و فعالانه و رفع گشایش از کار مردم تبدیل می‌کند، مسئولیت‌پذیری است. اگر مسئولیت‌پذیری را تقویت کنیم، میزان خدمت‌رسانی افزایش پیدا خواهد کرد و پاداش خدمت صادقانه را خواهیم دید.

وی ادامه داد: این مسئولیت‌پذیری باید همراه با اخلاص باشد و کار‌ها برای کشور و نظام جمهوری اسلامی انجام دهیم و با این نیت الهی، کارها پیش برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->