از کتابخانه‌های دیجیتالی تا کتابخانه‌های هوشمند در بیستمین نشست اندیشگاه رضوی زمان ثبت‌نام کاروان‌های پیاده دهه پایانی صفر به مشهد؛ دهه اول محرم نبرد آیه و آتش | روایتی از آزادسازی منطقه مرزی مهران در جنگ تحمیلی ثبت‌نام بیش از ۴ هزار زائر و مجاور در طرح تابستانی «شمیم تلاوت رضوی» برنامه‌های متنوع حرم امام‌رضا(ع) برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تعرفه‌های خونی ... زندگی جوانان را شیرین کنید! قرآن؛ چراغ روشن و رهنما در تاریکی دنیا اجرای طرح ملی «شهید رئیسی؛ تربیت کادر نوجوانان» در مشهد افزایش ظرفیت فضای باغ اردوگاه «خاتون» برای میزبانی از خانواده‌ها تله تقلیل‌گرایی و رویکرد شناختی در مطالعه دین راوی عظمت غدیر | علامه امینی به روایت فرزندش تولیت آستان قدس رضوی در آئین دومین کنگره جهانی شهدای مقاومت در حرم امام‌رضا (ع): مبارزه با مستکبران، آموزه مکتب اهل‌بیت (ع) است خدمت‌رسانی ۵۵۰ خادم حرم امام‌رضا(ع) در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ آیت‌الله علم‌الهدی: حضور مردم در انتخابات، نشانه پایمردی ملت پای کار انقلاب است | ملت ایران، صاحب بصیرت است تولیت آستان قدس رضوی رأی خود را در صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) | حجت‌الاسلام مروی: ملت ایران شایسته خدمت عزتمندانه است آغاز فرایند اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و تصاویر همسر شهید رئیسی: مردم با بصیرت می‌توانند اقامه عدل کنند+ویدئو تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم»
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم»

  • کد خبر: ۲۳۵۹۶۷
  • ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم»
مدیر عالی حرم مطهر رضوی با حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی، از مراجع تقلید شیعه، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این دیدار صمیمانه که در فضایی معنوی برگزار شد، مدیر عالی حرم مطهر رضوی به بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های حرم مطهر در جهت معرفت‌افزایی و نیز رفاه حال زائران حضرت رضا (ع)، پرداخت.

خوراکیان همچنین به تشریح برنامه‌های فرهنگی، عمرانی و خدماتی حرم مطهر رضوی در راستای ترویج معارف دینی و ارائه خدمات به زائران بارگاه منور رضوی اشاره کرد.

حضرت آیت‌الله سبحانی نیز در این دیدار، ضمن تقدیر از مجموعه‌اقدامات و فعالیت‌های آستان قدس رضوی به‌ویژه اقدامات حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین مروی، تولیت آستان‌قدس، بر اهمیت ترویج معارف دینی و توجه به نیاز‌های زائران بارگاه منور رضوی تاکید کردند.

وی همچنین از خدمات حرم مطهر رضوی به زائران در ایام نوروز و ماه رمضان قدردانی کردند.

در ادامه این دیدار، حضرت آیت‌الله سبحانی اعلام کردند، تعدادی از نسخ کتب خطی خود را به کتابخانه آستان قدس رضوی اهدا خواهند کرد و این کتب خطی که از نفایس علمی و فرهنگی هستند، به گنجینه کتابخانه آستان قدس افزوده خواهد شد.

همچنین مقرر شد حضرت آیت‌الله سبحانی در مرداد ماه سال جاری سفری به مشهد مقدس داشته باشند و در مدرسه دارالعلم تابستانی که با مشارکت آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خراسان‌رضوی برگزار می‌شود، به تدریس بپردازند.

دیدار مدیر عالی حرم مطهر رضوی با آیت‌الله سبحانی و اهدای نسخ خطی وی به کتابخانه آستان قدس، نشان‌دهنده تعامل و همکاری صمیمانه بین حوزه‌های علمیه و آستان قدس رضوی در جهت ترویج معارف دینی و نشر فرهنگ اسلامی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->