جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد!

  • کد خبر: ۲۳۶۰۰۶
  • ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد!
جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: سه زن سارق در مشهد با خوراندن نوشیدنی آغشته به بیهوشی به یک مرد جوان مسافر، سه میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال از وی سرقت کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد چراغ با اعلام این خبر افزود: در پی گزارش سرقت میلیاردی از مردی جوان با شگرد خوراندن مواد بیهوش کننده در یکی از مناطق غرب مشهد، ماموران کلانتری هفت تیر این شهر برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: مرد جوان ساکن یکی از استان‌های جنوب شرق کشور است که برای خرید یک دستگاه سواری پژو پارس از طریق شبکه‌های اجتماعی و آشنایی با یکی از زنان سارق به مشهد آمده بود.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد افزود: این زن در یکی از مناطق شهرک غرب با همدستی ۲ زن دیگر با تعارف نوشیدنی آغشته به مواد بیهوشی، مرد جوان را مسموم و مقادیری طلا، وجه نقد و چند حلقه انگشتر نفیس به ارزش افزون بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را سرقت کرده و از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: ماموران دایره تجسس کلانتری هفت تیر با استفاده از اطلاعات ارائه شده از سوی شاکی پرونده و انجام تحقیقات میدانی مخفیگاه، ۲ نفر از متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی با رعایت موازین شرعی و قانونی آن‌ها را دستگیر کردند.

چراغ اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه در مواجهه با شاکی پرونده و ادله و مستندات موجود به سرقت با همدستی یکی از دوستان‌شان اعتراف کردند.

وی گفت: تحقیقات بیشتر برای دستگیری همدست متهم و کشف دیگر جرایم احتمالی این افراد با هماهنگی مقام قضایی ادامه دارد.

منبع: ایرنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->