هلال احمر فلسطین: برای جلوگیری از فاجعه انسانی باید گذرگاه‌ها به غزه باز شود ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی ‌شدن ۱۸ نظامی خود اعتراف کرد جلیلی: کشور ما یک جهان فرصت در اختیار دارد | باید قدر زمان را بدانیم بن گویر: آتش بس اعلام شود از کابینه می‌روم مخبر: مردم همواره به مسئولیت‌های خود در رابطه با نظام به شایسته‌ترین نحو عمل کرده‌اند تظاهرات صهیونیست‌ها در مخالفت با خدمت نظامی اجباری + تصاویر اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی فرانسه | حزب لوپن، مکرون را شکست داد بیانیه کاردار سفارت ایران در لندن درباره وقایع روز انتخابات نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم مسعود پزشکیان از حضور در مناظره‌های تلویزیون انصراف داد؟ شرکت ۴ هزار شهروند یهودی ترکیه‌ای در جنگ غزه ۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فرماندار قوچان: دو شعبه اخذ رأی با کمبود تعرفه مواجه شدند

  • کد خبر: ۲۳۶۱۶۶
  • ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
فرماندار قوچان: دو شعبه اخذ رأی با کمبود تعرفه مواجه شدند
فرماندار شهرستان قوچان گفت: تاکنون دو شعبه مسجد امام حسین (ع) و پادگان ارتش در شهر قوچان با کمبود تعرفه مواجه شدند که بلافاصله تأمین شد.

به گزارش شهرآرانیوز، عباسعلی صفایی اظهار کرد: چون در انتخابات ریاست جمهوری مسافران در تمام نقاط کشور می‌توانند رأی خود را به صندوق بیندازند شعبه مسجد امام حسین که در مسیر تردد مسافرین و زائران علی بن موسی‌الرضا (ع) قرار دارد دچار کمبود تعرفه شد، همچنین شعبه پادگان ارتش به دلیل انتقال نیروی جدید با کمبود تعرفه روبه‌رو شد که به محض اطلاع تعرفه مورد نیاز هر دو شعبه تأمین شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه ساعات اخذ رأی تا ساعت ۲۲ تمدید شده است موج دوم حضور مردم را شاهد هستیم و در شهرستان قوچان حضور مردم بسیار خوب است.

فرماندار قوچان افزود: تاکنون هیچ تخلفی گزارش نشده و مردم با آرامش، شور و نشاط در حال اخذ رأی هستند و تمام عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی و... در خدمت مردم هستند تا فرایند اخذ رأی در تمام شعبات در مناطق شهری، روستایی و عشایری بدون هیچ مشکلی انجام شود.

برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ١٨۴ شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه قوچان پیش‌بینی شده است که ١١٢ شعبه ثابت و ٧٢ شعبه سیار است، همچنین در این شهرستان حدود ۱۲۰ هزار نفر حائز شرکت در انتخابات هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->