ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

برادران، فیلم «مادران جوان» را می‌سازند

  • کد خبر: ۲۳۶۲۱۹
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
برادران، فیلم «مادران جوان» را می‌سازند
فیلم‌برداری «مادران جوان»، فیلم جدید ژان پیر و لوک داردن، در ماه آگوست (مرداد) شروع می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در حالی که انتخاب بازیگران فیلم بعدی برادران داردن با عنوان «مادران جوان» انجام شده، تولید آن به‌زودی و در ماه آگوست (مرداد) شروع می‌شود و از حالا می‌توان پیش‌بینی کرد که این فیلم در جشنواره کن ۲۰۲۵ حضور داشته باشد.

داستان این فیلم درباره جسیکا، پرلا، جولی، نایما و آریان است؛ آن‌ها ساکنان پناهگاهی برای مادران جوان هستند؛ مادرانی که همگی در شرایطی سخت بزرگ شده‌اند و برای به‌دست‌آوردن زندگی بهتر برای خود و فرزندانشان تلاش می‌کنند.

به احتمال زیاد «مادران جوان» نیز یک درام اجتماعی-رئالیستی دیگر از برادران داردن خواهد بود که در زادگاه آنها بلژیک اتفاق می‌افتد. آنها احتمالاً بازیگران غیرحرفه‌ای را انتخاب کرده‌اند و گفته می‌شود نقش اصلی را یک دختر ۱۹ ساله برعهده دارد.

داردن‌ها برای فیلم‌هایشان ۲ بار برنده نخل طلا شده‌اند؛ یک بار برای «روزتا» در سال ۱۹۹۹ و یک بار برای «بچه» در سال ۲۰۰۵. از دیگر فیلم‌های برجسته آنها می‌توان به «دو روز، یک شب»، «بچه‌ای با دوچرخه» و «پسر» اشاره کرد.

جدیدترین فیلم آنها «توری و لوکیتا» نقد‌های خوبی گرفت و آنقدر جذاب بود که حتی توجه مارتین اسکورسیزی را به خود جلب کرد و موجب شد تا در نامه‌ای به ورایتی به تحسین آخرین کار آنها بپردازد. وی نوشت: «توری و لوکیتا» یکی از ویرانگرترین تجارب سینمایی است که پس از مدت‌ها داشته‌ام. من همیشه شیوه فیلم‌سازی ژان پیر و لوک داردن را تحسین کرده‌ام، تسلط آنها با تعهد معنوی و اخلاقی آنها به شخصیت‌هایشان در هم تنیده شده است و این فیلم را به یکی از ترسناک‌ترین و همچنین یکی از بهترین فیلم‌های آنها بدل کرده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->