پیش‌فروش‌ بلیت‌های اربعین ۱۴۰۳ از خرداد آغاز شده است خارج‌کردن تومور یازده‌کیلویی از شکم بیماری در استان فارس + عکس ابتلا به یک بیماری درصورت دیر خوابیدن ثبت ۱۰ هزار و ۴۳۳ ولادت ایرانیان خارج از کشور در سال ۱۴۰۲ اگر تمام روز سر پا باشید، چه بلایی سر بدنتان می‌آید؟ اعلام ممنوعیت ترافیکی مراسم چهلم شهید رئیسی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۳) | جوّ پایدار در استان حاکم شد آزادسازی نرخ بلیت هواپیما رقابت میان ایرلاین‌ها را افزایش می‌دهد | قیمت بلیت مشهد-تهران ۲ میلیون و ۵۰۰ خواهد شد بازگشت آخرین کاروان حجاج خراسانی از سرزمین وحی به مشهد در ۱۴ تیر ۱۴۰۳ فوت ۹۴ موتورسوار تهرانی در تابستان ۱۴۰۲ زائران اربعین از کدام مرزها می‌توانند تردد کنند؟ یک کشته و ۶ مصدوم براثر تصادف در جاده فریمان- تربت‌جام (۱۱ تیر) ویدئو | زورگیری در بولوار سجاد مشهد خدمت‌رسانی ثبت‌احوال برای صدور شناسنامه المثنی پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری روان‌شناسی مثبت‌گرا چیست؟ به این دلایل مهم شب‌ها از پنکه استفاده نکنید آغاز عملیات ژئوتکنیک در تصفیه‌خانه آزادی مشهد تحول در راهبری افراد کم‌بینا با فناوری واقعیت‌افزوده
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود

  • کد خبر: ۲۳۶۲۴۰
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود
رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی شهید هاشمی‌نژاد از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این ایام که طرح تابستانه در حال اجرا هست روزانه ۶۰۰ بیمار ورودی به بخش اورژانس این مرکز درمانی داریم که بخشی از آنها موارد مراجعه مستقیم بوده و بخشی دیگر نیز موارد انتقالی با اورژانس ۱۱۵ هستند..

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سیدمحمد موسوی اظهار کرد: بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد در ایام اجرای طرح تابستانه از آمادگی کامل برخوردار بوده و تمامی بخش‌ها و نیرو‌ها فعال هستند تا که خدمت رسانی مناسب را به بیماران سرپایی و بستری داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این ایام که طرح تابستانه در حال اجراست روزانه ۶۰۰ بیمار ورودی در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد داریم که این افراد در حوزه‌های مسمومان، تصادفات، داخلی، زنان، کودکان و ... هستند و به هر یک این گروه‌ها خدمات تخصصی و موردنیاز ارائه می‌شود.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد افزود: این مرکز درمانی با توجه به نزدیکی‌اش به حرم مطهر رضوی در طول سال پذیرای بیماران زیادی بوده که بخش عمده‌ای از آنها در فصل تابستان و در زمان اجرای طرح تابستانه هستند.

موسوی با ذکر این نکته که بخش زیادی از بیماران مرتبط با موضوع تصادفات هستند، تأکید کرد: از تمامی زائران و مسافران سفر‌های تابستانی می‌خواهیم که هیچگونه عجله‌ای در خصوص زودتر رسیدن به مقصد نداشته باشند و جاده را به عنوان جزئی از سفر بدانند تا دچار مشکل نشوند و در همین خصوص باید اشاره کنیم که بخش عمده‌ای از موارد مرتبط با حوزه تصادفات کسانی هستند که در ۳۰ کیلومتری مقصد دچار آسیب شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->