آتش‌سوزی یک هتل‌آپارتمان در مشهد مهار شد (۱۵ تیر ۱۴۰۳) تامین کامل امنیت در شعبات اخذ رای مشهد و خراسان رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) ۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آمادگی بیمارستان شهید کامیاب مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم امام‌رضا(ع)

  • کد خبر: ۲۳۷۱۴۲
  • ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
آمادگی بیمارستان شهید کامیاب مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم امام‌رضا(ع)
مدیر بیمارستان شهید کامیاب، از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از آمادگی این مرکز برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران رضوی در فصل تابستان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش تعداد بیماران نیازمند به عمل جراحی در این فصل، اتاق‌های عمل بیمارستان شهید کامیاب در زمان اجرای طرح تابستانه به‌صورت بیست‌وچهارساعته فعال است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر مسعود خانی اظهار کرد: برنامه‌های طرح تابستانه بیمارستان شهید کامیاب از اول تیر ۱۴۰۳، آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه می‌یابد و در این مدت، تمامی پرسنل و اعضای کادر درمان این بیمارستان طبق برنامه‌ریزی و شیفت‌بندی صورت‌گرفته در محل خدمت خود حاضر هستند.

وی تصریح کرد: در این ایام، افزایش ۲۵ درصدی ظرفیت تخت‌ها و تجهیزات مصرفی را به همراه افزایش ۲۰ درصدی تمامی نیرو‌ها در هر شیفت کاری داریم؛ ضمن اینکه فعالیت اتاق عمل هم به‌صورت بیست‌وچهارساعته خواهد بود.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب با بیان اینکه در انبار‌های این مرکز درمانی در ایام تعطیلات و سفر‌های تابستانی، افزایش ۳۰ درصدی تمامی دارو‌ها و لوازم مصرفی پزشکی موردنیاز بیماران را داریم، خاطرنشان کرد: همچنین در این ایام، خدمات دارویی، آزمایشگاهی، تصویربرداری و دیالیز به صورت بیست‌وچهارساعته ارائه خواهد شد.

خانی اضافه کرد: همچنین باید اشاره کنیم که در حوزه دیالیز، ۱۰ تخت فعال در بخش دیالیز بیمارستان شهید کامیاب داریم و در این بخش، روزانه ۳۰ بیمار دیالیزی پذیرش می‌شوند.

وی با ذکر این نکته که در این ایام، هر شب اشغال ۱۰۰ درصدی تخت‌های بیمارستان شهید کامیاب را شاهد هستیم، تأکید کرد: این عدد به‌نسبت مدت مشابه سال گذشته که ۹۰ درصد بود، ۱۰ درصد افزایش یافته و بیشتر آن‌ها مربوط به تصادفات جاده‌ای و نیز موارد درون‌شهری به‌دلیل خواب‌آلودگی و سرعت غیر‌مطمئنه بوده است.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب افزود: یکی از کار‌های خطرناکی که زیاد مشاهده می‌شود، خارج‌کردن سر کودکان از شیشه و سقف خودرو بوده که بسیار خطرناک است و از والدین می‌خواهیم که در تردد‌های درون‌شهری و برون‌شهری مراقبت کامل را از فرزندان خود داشته باشند.

خانی گفت: همچنین باید به اسکان در محل‌های ایمن و استاندارد هم اشاره نماییم و اینکه در زمان حضور در مناطق ییلاقی، تفرجگاه‌ها و رودخانه‌ها در محل‌های ناایمن و خطرآفرین مستقر نشده تا دچار حادثه نشوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->