محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!
سرخط خبرها

معاون ستاد کل نیروهای مسلح: پرچم عِلم در نیروهای مسلح با هدایت فرمانده کل قوا برپا شده و پیش رفته است

  • کد خبر: ۲۳۷۲۶۷
  • ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
معاون ستاد کل نیروهای مسلح: پرچم عِلم در نیروهای مسلح با هدایت فرمانده کل قوا برپا شده و پیش رفته است
معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پرچم علم در نیروهای مسلح با هدایت فرمانده کل قوا برپا شده و پیش رفته است. ما الزاماً باید به هر علمی که مفید و نافع باشد، دسترسی پیدا کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، در نشست تخصصی معاونان علمی‌پژوهشی سپاه پاسداران که امروز در مشهد برگزار شد، سردار سرتیپ پاسدار محمد مهدی‌نژادنوری، معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیرو‌های مسلح، گفت: آنچه انقلاب را تاکنون بیمه کرده، توکل به خدا و استعانت از او و حضور مردم در صحنه بوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در مسیر عمر پربرکت خود با خطرات زیادی مواجه شده است که هنوز هم این خطرات هست و بعضاً پیچیده‌تر و سنگین‌تر جلوه می‌کند.

سردار مهدی نژاد با بیان این که بسیج مصداق بارز مردمی است که در اقشار مختلف هستند و در صحنه دفاع از انقلاب حاضر بوده‌اند، خاطرنشان کرد: جهاد ما فقط جهاد نظامی نیست. رزم ما در همه صحنه‌ها از جمله عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، سازندگی، علمی و ... است.

وی با اشاره به فرمایش امیرالمومنین (ع) که فرموده‌اند «العلم سلطان، من وجده صال و من لم یجده صیل علیه» گفت: علم و دانش، ابزار قدرت و سلطه است. برای انقلاب اسلامی و سربازان امامت و ولایت ننگ است که زیر دست تفکرات انحرافی باشد و ما الزاماً باید به هر علمی که مفید و نافع باشد دسترسی پیدا کنیم.

سردار مهدی‌نژاد با بیان این که پرچم علم در نیرو‌های مسلح با هدایت فرمانده کل قوا برپا شده است و پیش رفته است، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم فرمودند ما نسبت به گذشته پیشرفت‌های اعجاز گونه داشتیم، اما نسبت به قله‌ها فاصله داریم. این موضوع باید مورد نظر همه مردم ایران را به صورت خاص بسیجیان به عنوان سربازان خط مقدم این عرصه باشد.

وی تاکید کرد: از یک سو نباید دچار خودفریبی و خودشیفتگی شویم و از سوی دیگر نیز نباید خود تحقیر باشیم. باید افق‌های بلند داشته باشیم. به قله‌ها فکر کنیم، راه حل‌های واقع‌بینانه بدهیم و کار را به پیش ببریم.

معاون ستاد کل نیرو‌های مسلح در ادامه گفت: ما نسبت به آنچه که باید باشیم و می‌توانیم باشیم، فاصله زیادی داریم. برای کاهش فاصله، باید توانمندی‌های خود را ارتقا دهیم و سعی و تلاش را افزایش دهیم. ما می‌خواهیم تمدن نوین اسلامی برپا کنیم و زمینه‌های ظهور را فراهم کنیم؛ لذا باید در همه عرصه‌ها و از جمله جهاد علمی گام برداریم.

وی افزود: با وجود این که نسبت به آنچه که باید باشیم فاصله زیادی داریم، اما می‌توانیم این فاصله‌ها را برداریم. ما به قله‌ها نزدیک هستیم و ظرفیت‌های عظیم در عرصه علم و فناوری کشور وجود دارد.

سردار مهدی نژاد در ادامه گفت: برای نمونه، در موضوع فضایی زنجیره کامل فضایی در کشور وجود دارد. از طراحی و ساخت پرتاب کننده‌ها به عنوان موشک‌ها و حامل‌های ماهواره تا ماهواره‌ها، انواع محموله‌ها و سیستم کنترل و هدایت ماهواره‌ها را در اختیار داریم. اما باید میزان آن افزایش پیدا کند و سطوح آن نیز ارتقا پیدا کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->