محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!
سرخط خبرها

جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد

  • کد خبر: ۲۳۷۳۶۴
  • ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد
نظرسنجی ایسپا در خصوص مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری۱۴۰۳ حکایت از پیشی‌گرفتن پزشکیان از جلیلی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جدیدترین نظرسنجی انتخاباتی ایسپا مربوط به دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که در ۱۳ تیر به روش مصاحبه حضوری و با اندازه نمونه ۳۶۰۶ نفر در سراسر کشور (شهرها و روستاها) با جامعه آماری افراد بالای ۱۸ سال اجرا شده به این شرح است. میزان مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، با درنظرگرفتن نرخ پاسخگویی (۴۸ درصد)، کنترل متغیرهای موثر و  آزمون صحّت‌سنجی داده‌ها، ۴۵ درصد با حاشیه خطای ۲ ± برآورد شده است.

جدیدترین نظرسنجی ایسپا در دور دوم ریاست جمهوری منتشر شد

میزان رأی احتمالی مسعود پزشکیان ۴۹.۵ درصد و میزان رأی احتمالی سعید جلیلی ۴۳.۹ درصد پیش‌بینی می‌شود. ۴.۸ درصد گفته‌اند کاندیدای خود را انتخاب نکرده‌اند که احتمال دارد تا روز جمعه، کاندیدای این دسته از افراد مشخص شود که در این صورت، میزان آرای دو نامزد ریاست جمهوری و حتی میزان آرای سفید یا باطله تغییر خواهد کرد.

جدیدترین نظرسنجی ایسپا در دور دوم ریاست جمهوری منتشر شد

در خصوص تماشای مناظره‌های دور دوم، ۳۴ درصد مردم مناظره اول و ۳۹.۸ درصد مناظر دوم را تماشا کرده اند. ۴۶.۵ درصد از افراد حداقل یکی از مناظره‌های دور دوم را تماشا کردند.

جدیدترین نظرسنجی ایسپا در دور دوم ریاست جمهوری منتشر شد

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->