شرط و شروط بهروز چشمی برای تمدید با استقلال سیلوا در استقلال ماندنی شد علی نعمتی پیشنهاد ۲۰ میلیاردی پرسپولیس را رد کرد! بیرو بدون تیم به خاطر پول! بازگشت فرشید باقری به استقلال؟ برگزاری اردوی آبی‌پوشان در ترکیه مورایس در اصفهان ماندنی شد گاریدو: پرسپولیس در دنیا شناخته شده است | فلسفه ما تلاش برای بردن است درویش: با هماهنگی گاریدو، تیم را ترمیم می‌کنیم قرارداد گاریدو با پرسپولیس امضا شد + ویدیو بازیکن بوسنیایی استقلال، تستی شد! اسکوچیچ این بار با تراکتور همراه شد زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیئت سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند
سرخط خبرها

ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد!

  • کد خبر: ۲۳۷۳۹۹
  • ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد!
یکی از ستارگان فوتبال ایران دچار مشکل خانوادگی شده و این مسئله روی عملکرد او در تیم ملی هم تاثیر می‌گذارد.

به گزارش شهرآرانیوز، فوتبالیست‌ها هم مانند همه اقشار جامعه دچار مشکلات خانوادگی می‌شوند ولی این مسائل گاهی اوقات دردسر‌های به مراتب بزرگتری برای آنها درست می‌کند و هر چقدر از مواهب شهرت و مزایای آن استفاده می‌کنند، در چنین اوقاتی دچار دغدغه‌های مضاعفی می‌شوند.

الان یکی از ستارگان تیم ملی که اتفاقاً طی دو سال گذشته نمایش خوبی هم ارائه کرده است، ترجیح می‌دهد به خاطر مسائل خانوادگی تا سرحد امکان در ایران نباشد، چون اگر داخل کشور باشد، به خاطر بحث خانوادگی و شکایت‌های احتمالی، شاید ممنوع الخروج شود. این اتفاق در حالی به وقوع پیوسته که از شهریور امسال پیکار‌های انتخابی جام جهانی آغاز خواهد شد و اگر این بازیکن نتواند مشکلش را تا آن زمان مرتفع کند، هیچ بعید نیست از همراهی تیم ملی محروم شود، چون قطعاً مربیان این تیم زیر بار بازی کردن ملی پوش مذکور صرفاً در دیدار‌های خارج از ایران نخواهند رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->