گفت‌وگوی تلفنی پوتین و پزشکیان درباره توسعه روابط ایران-روسیه + جزئیات اردوغان و پزشکیان درباره مسائل منطقه و جهان گفتگو کردند پیام پزشکیان به سیدحسن نصرالله | حمایت از مقاومت با قدرت تداوم خواهد داشت بایدن برای کنگره آمریکا خط و نشان کشید درخواست خانواده‌های اسرای صهیونیست از نتانیاهو پورمحمدی، عارف و مرندی با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند جلیلی با سرپرست ریاست جمهوری دیدار کرد سناتور آمریکایی: پلوسی و اوباما به جای بایدن کشور را اداره می‌کنند در مورد اعضای خانواده مسعود پزشکیان بیشتر بدانید رئیس قوه‌قضائیه: فصل همدلی و وفاق بیشتر است | موظفیم به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم سردار رادان به دیدار رئیس جمهور منتخب رفت جزئیات مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب در مجلس اعلام شد فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: مهم‌ترین پیام انتخابات، حمایت قاطع مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران بود مخبر قانون برنامه هفتم را ابلاغ کرد دختر جوان، پسر فامیل را به تعرض متهم کرد سخنگوی وزارت خارجه: دولت سیزدهم تمام تلاشش را برای تامین منافع ملی به کار بست تأیید استعفای مسعود پزشکیان از مجلس با تنفیذ رهبر معظم انقلاب نخست‌وزیر جدید انگلیس: به‌رسمیت‌شناختن فلسطین حق انکارناپذیر فلسطینیان است برای ثبت در تاریخ یا برای اثبات به تاریخ نتانیاهو شرطی دیگر به شروط غیرقابل مذاکره اشغالگران اضافه کرد
سرخط خبرها

تهدید گروه‌های وهابی، داعش، منافقین و سلطنت‌طلبان علیه برگزاری انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۷۴۸۹
  • ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
تهدید گروه‌های وهابی، داعش، منافقین و سلطنت‌طلبان علیه برگزاری انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم
معاون امنیتی استانداری خراسان‌رضوی گفت: گروه‌های وهابی، سلفی، داعش و گروه‌های دیگر قصد اقدامات خراب‌کارانه داشتند و عوامل داخلی مانند منافقین و سلطنت‌طلبان تهدیداتی را در خصوص انتخابات در استان ما مطرح کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد زهدی امروز، ۱۵ تیر ۱۴۰۳، در استودیو انتخابات خراسان‌رضوی اظهار کرد: بیش از ۲۰ هزار نفر نیرو‌ی حفاظتی و امنیتی مشغول مراقبت از رأی مردم هستند. رأی حق‌الناس است و ما وظیفه داریم از آن مراقبت کنیم تا فرایند به صورت صحیح و سالم انجام شود.

وی با بیان اینکه ما ۴۵۶۷ صندوق رأی در استان داریم که برای هرکدام، سه نفر نیروی حفاظتی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: نیرو‌های فراجا و بسیجیان دلاور ما از صندوق‌ها مراقبت می‌کنند. علاوه بر این، فراجا مأموریت‌های جانبی خود را دارد و مأموریت حفاظت از زیرساخت‌ها نیز هست.

زهدی بیان کرد: نه در مرحله اول و نه در این مرحله، هیچ موضوع امنیتی نداشتیم و در حال مراقبت از مرز تا داخل شهر‌ها و مرکز استان هستیم. شرایط ما بسیار خوب است و امیدواریم بتوانیم تا پایان ساعت قانونی، امنیت را حفظ کنیم و مشکل خاصی به وجود نیاید.

معاون امنیتی استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه با کوچک‌ترین موضوعی که در شعب گزارش شود، برخورد می‌شود، تصریح کرد: اگر شائبه‌ای مطرح شود، تحمل نمی‌کنیم. تمام دست‌اندرکارانی که مشغول فعالیت در شعب هستند، اجازه نمی‌دهند شائبه‌ای ایجاد شده و خدشه‌ای به انتخابات وارد شود.

وی در خصوص اقدامات دشمنان علیه انتخابات گفت: گروه‌های وهابی، سلفی، داعش و گروه‌های دیگر قصد اقدامات خراب‌کارانه داشتند و تهدیداتی را درخصوص انتخابات و استان ما مطرح کردند. عوامل داخلی مانند منافقین و سلطنت‌طلبان نیز تهدیداتی را مطرح کرده و دنبال واردکردن خدشه به برگزاری انتخابات بودند، اما با تدابیر بسیار خوبی که انجام شد، اجازه ایجاد کوچک‌ترین مشکلی داده نشد و اگر هم موضوعی بود، بلافاصله برخورد شد و اجازه گسترش آن داده نشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->