حسن یزدانی کتف راست را در فرانسه عمل کرد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی یوونتوس و آیندهوون (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) | نمایش مقتدرانه بانوی پیر پخش زنده بازی لیورپول و میلان (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و اشتوتگارت (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| شکست عجیب شاگردان مورایس ویدیو خلاصه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمال برگزاری دیدار ایران - قطر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد ورزشگاه ثامن مشهد نونوار می‌شود پایان انتظار برای سالن ۶ هزارنفری ثامن الائمه (ع) زمزمه بازگشت رامین رضاییان به تیم ملی لیگ قهرمانان چشم‌انتظار درخشش پدیده‌ها توکلیان: کامران حریف تیلور می‌شود پیروانی حامی برگزاری بازی پرسپولیس در شهر قدس منتظر محمد مشتری لیگ برتری پیدا کرد عذرخواهی رضاییان از قطری‌ها آمادگی ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی از بازی‌های ملی و باشگاهی بازگشت زودهنگام مونت به منچستریونایتد حمله دوباره نکونام به مدیران استقلال
سرخط خبرها

لیموچی برای پرسپولیس ۵۰ میلیارد هزینه دارد

  • کد خبر: ۲۳۸۱۱۹
  • ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
لیموچی برای پرسپولیس ۵۰ میلیارد هزینه دارد
پیشنهادی که از سوی لیموچی و باشگاهش به پرسپولیس شده این بازیکن را تبدیل به یکی از گران‌ترین بازیکنان در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ بیست و چهارم کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اخباری درباره قطعیت یافتن توافق انتقال مهدی لیموچی به پرسپولیس به گوش می‌رسد اما آنطور که مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفته پرسپولیس باید این باشگاه را راضی کند و این پروسه ممکن است زمانبر شود.
رجاییان در جمع خبرنگاران گفت: ما منتظر نظر نهایی هیأت مدیره هستیم. با آقای حسینی صحبت‌های‌مان را کردیم و آقای حسینی مجوز اولیه‌اش را صادر کرده است. با توجه به اینکه اولین باشگاهی که به ما نامه زده و از روال قانونی و بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای پیگیر موضوع بوده، اولویت ما برای این انتقال پرسپولیس است. خود بازیکن هم دوست داشته با پرسپولیس طرف قرارداد باشد ولی هنوز قطعی نشده است.
او در مورد مبلغ رضایتنامه گفت: باشگاه پرسپولیس باید آلومینیوم را از بابت این انتقال راضی کند. ما پیشنهاد خودمان در حد همان بازیکنی است که از استقلال خوزستان رفت سپاهان! (جواد آقایی‌پور). الان باشگاه‌داری خیلی سخت است و هنوز هیچ چیز نهایی نشده است. من و آقای درویش در تماس هستیم و باید اوکی نهایی را از هیأت مدیره بگیرم. بازیکنان دیگری هم هستند که اسم نمی‌آورم چون می‌تواند به هیجانات کاذب نقل و انتقالات کمک کند.
این صحبت‌های رجاییان یعنی که برخلاف آنچه در اخبار آمده نهایی شدن این انتقال هم گره خورده و پرسپولیس به این خرید نیز نزدیک نیست. جالب اینکه رجاییان دو روز قبل از این مصاحبه در مصاحبه دیگری گفته بود باشگاه خواهان لیموچی باید حداقل نصف مبلغ رضایتنامه آقایی‌پور را بدهد اما در تازه‌ترین صحبتش گفته در حدود همان مبلغ را باید پرداخت کنند.


پیش از این گفته می‌شد بند فسخ لیموچی با باشگاه آلومینیوم اراک 3.5 میلیارد تومان است و با این حساب مشکلی بابت جدایی او از باشگاهش وجود ندارد اما حالا شنیده می‌شود این بند فسخ در سازمان لیگ ثبت نشده بوده و اعتبار ندارد. با این حساب طبق صحبت‌های مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک حالا مبلغی که این باشگاه بابت صدور رضایتنامه وینگر ملی‌پوش خود می‌خواهد بسیار بیشتر است.
لیموچی هم مثل آقایی‌پور 24 سال دارد و عضو تیم ملی هم هست و شاید باشگاه ایرالکو به این نتیجه رسیده که مثل استقلال خوزستان می‌تواند از بابت فروش او پول بسیار خوبی به جیب بزند.
جالب اینکه گفته می‌شود رقم رضایتنامه آقایی‌پور از استقلال خوزستان 30 میلیارد تومان است که نیمی از آن 15 میلیارد تومان می‌شود. ظاهراً باشگاه اراکی برای صدور رضایتنامه لیموچی ابتدا 15 میلیارد می‌خواسته که انگار مورد موافقت پرسپولیس قرار گرفته اما بعداً این عدد به 20 میلیارد تومان افزایش یافته است و تازه هیأت مدیره باشگاه اراکی باید در این باره نظر بدهد.
با این حساب نکته اینجاست که اگر باشگاه پرسپولیس حاضر شود حتی با رقم 15 میلیاردی رضایت باشگاه لیموچی را بگیرد، به عنوان یک بازیکن ملی‌پوش باید سقف قرارداد (20 میلیارد تومان) به علاوه آپشن‌هایی که این عدد را به 30 میلیارد تومان می‌رساند برای او در نظر بگیرد. حالا سؤال اینجاست که آیا بازیکنی مثل لیموچی با تمام توانمندی‌ها و استعدادهایش 45 تا 50 میلیارد تومان می‌ارزد؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->