احتمال برگزاری دیدار ایران - قطر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد ورزشگاه ثامن مشهد نونوار می‌شود پایان انتظار برای سالن ۶ هزارنفری ثامن الائمه (ع) زمزمه بازگشت رامین رضاییان به تیم ملی لیگ قهرمانان چشم‌انتظار درخشش پدیده‌ها توکلیان: کامران حریف تیلور می‌شود پیروانی حامی برگزاری بازی پرسپولیس در شهر قدس منتظر محمد مشتری لیگ برتری پیدا کرد عذرخواهی رضاییان از قطری‌ها آمادگی ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی از بازی‌های ملی و باشگاهی بازگشت زودهنگام مونت به منچستریونایتد حمله دوباره نکونام به مدیران استقلال درباره کریستیانو رونالدو ستاره شاخص دنیای فوتبال | پادشاه مجازی یا کارخانه پول سازی؟ برگزاری دربی پایتخت، خارج از تهران واکنش شهریاری به استخدام سرمربی خارجی به جای نکونام آغاز نسخه یوفا از سوپرلیگ بعد از یک آبروریزی تمام عیار، استقلالی‌ها مخالف برگزاری بازی با النصر در ورزشگاه شهر قدس وضعیت مبهم ایوب العملود برای دربی
سرخط خبرها

ایمان عالمی: استقلال بازیکن بزرگ می‌خواهد

  • کد خبر: ۲۳۸۵۲۵
  • ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
ایمان عالمی: استقلال بازیکن بزرگ می‌خواهد
ایمان عالمی، پیشکسوت استقلال معتقد است که این باشگاه باید در نقل و انتقالات اقدام به خرید بازیکن بزرگ کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ایمان عالمی، پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که مدیران این باشگاه باید هرچه زودتر در راستای جذب بازیکنان جدید اقدام کرده و نقاط ضعف را بپوشاند. عالمی می‌گوید: «استقلال تیم بزرگی است که نیاز به بازیکنان بزرگ دارد. از آن دورانی که خودم برای استقلال بازی می‌کردم تا الان که سال‌ها از دوران حضور ما به عنوان بازیکن می‌گذرد، همیشه این باشگاه به دنبال بازیکنان بزرگ بوده است. الان هم اعتقاد دارم استقلال نباید به یک تیم معمولی تبدیل شود و مالکان این باشگاه باید هرچه زودتر در این راستا اقدام کرده و بازیکنان جدید به خدمت بگیرند. البته اقداماتی شده و در جریان هستم، اما کافی نیست و امیدوارم با درایتی که وجود دارد در این راستا اقدامات مؤثر انجام شده و بازیکنان مدنظر به خدمت گرفته شوند. بعید می‌دانم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد و مسئولان در حال تلاش هستند.»


 عالمی ادامه داد: «الان در یک برهه حساس و مهم قرار داریم. استقلال باید به سرعت در مسیر آماده‌سازی قرار گرفته و روی ریل قرار بگیرد. بازی‌ها بزودی آغاز می‌شود و اگر تعلل کنیم به اعتقاد من تیم لطمه خواهد خورد. البته در کادر فنی مربیان باتجربه‌ای حضور دارند و بعید می‌دانم جای نگرانی وجود داشته باشد، اما وقت را نباید از دست بدهیم و باید سریعاً در راستای آماده‌سازی استقلال اقدام کنیم. امیدوارم با درایت مدیریت و کادرفنی یک تیم خوب و مدعی برای فصل جدید شکل بگیرد تا سبب خوشحالی هواداران عزیز استقلال شود.»

ایمان عالمی: استقلال بازیکن بزرگ می‌خواهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->