نحوه خرید بلیت بازی سپاهان و ملوان در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت پیشنهاد بیرانوند برای برگزاری بازی ایران و قطر در تبریز جریمه سنگین AFC در انتظار نکونام و گاریدو! بازی پرسپولیس با الاهلی برای هواداران رایگان شد غایبان پرسپولیس در دیدار با الاهلی مشخص شدند ورزشگاه تختی تهران، انتخاب استقلال برای میزبانی در دربی ۱۰۴؟ پرسپولیس به دنبال مطالباتش از وزارت ورزش لوکاس ژوائو، در راه تهران بازگشت مرادمند به استقلال + عکس محمدی و سلیمی در لیست آسیایی استقلال استقبال از مشهدی‌های طلایی پارالمپیک پاریس + فیلم هادی رضایی: خوشحالم دوباره دست‌پر به مشهد برگشتم برانکو: بازی به بازی بهتر شدیم صفحه فیک ملی‌پوش استقلال دردسرساز شد استقلال به دنبال یک جلسه تمرین اضافه ازدحام بیرون ورزشگاه شهر العین برای ملاقات با ملی‌پوشان فوتبال ایران (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) ۲ نقره، سهم شمشیربازی خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور  نتیجه بازی تیم ملی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل| برد بزرگ در امارات ویدئو خلاصه بازی تیم ملی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رقابت تنگاتنگ الوکره و العربی برای خرید عبدالکریم

  • کد خبر: ۲۳۸۵۳۶
  • ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
رقابت تنگاتنگ الوکره و العربی برای خرید عبدالکریم
مدافع چپ پرسپولیس به یکی از دو تیم قطری خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایندگان دو باشگاه الوکره و العربی قطر مذاکرات خوبی با نماینده باشگاه پرسپولیس برای خرید عبدالکریم حسن داشته اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا ۲۴ ساعت آینده این بازیکن راهی یکی از این دو تیم خواهد شد.

 باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا از این رقابت دو باشگاه عربی سود خوبی ببرد و از این رو تا الان توانسته قیمت رضایت نامه حسن را به یک میلیون و ششصد هزار دلار برساند. ناگفته نماند که خود حسن بیشتر تمایل دارد راهی تیم العربی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->