لوکاس در ترکیب ثابت پرسپولیس لابی اطرافیان نکونام برای جانشینی مورایس! جباری: دلال‌ها باشگاه استقلال را دوره کرده‌اند| حقدوست تیم را به هم ریخت و رفت ویدئو گل مردود مهدی طارمی به اودینزه (۷ مهر ۱۴۰۳) | ستاره ایرانی اینتر کماکان ناکام در گلزنی واکنش جامعه ورزش به شهادت سید حسن نصرالله ورزشگاه تختی تهران، میزبان بازی استقلال - تراکتور شد نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و پاختاکور + لینک و قیمت تاریخ و ساعت دیدار منچستریونایتد و تاتنهام | فرناندز، مشکل تازه تن هاخ نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و نیوکاسل (۷ مهر ۱۴۰۳) | توقف بد موقع سربازان پپ تاریخ و ساعت دربی اتلتیکومادرید و رئال مادرید | امباپه، غایب بزرگ شهرآورد مادرید پیام تسلیت وزیر ورزش در پی شهادت سید حسن نصرالله سهرابیان کماکان بدون تیم تاریخ‌سازی ورزشکاران خراسان رضوی در رقابت‌های بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی جهان شکایت دژاگه از فولاد خداداد عزیزی: دوست دارم فیلم کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» هم ساخته شود غیبت ادامه‌دار کاکوتا در ترکیب استقلال بازگشت اورونوف به تمرین پرسپولیس
سرخط خبرها

اشتباه بزرگ درویش در مورد حنانوف

  • کد خبر: ۲۳۹۰۰۶
  • ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
اشتباه بزرگ درویش در مورد حنانوف
وحدت حنانوف از پرسپولیس می رود، اما این باشگاه در خصوص بازیکن تاجیک خود اشتباه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس بابت حفظ وحدت حنانوف بیشترین ضرر را کرد. این بازیکن تاجیکستانی در نیم فصل با پیشنهاد خوبی از باشگاه گل گهر مواجه بود و سرخپوشان می‌توانستند او را با رقم یکصدهزار دلار بفروشند، اما نه تنها این کار را نکردند بلکه با حفظ او روی نیمکت به نوعی یک سهمیه خارجی خود را فروختند. در واقع باشگاه پرسپولیس به تازگی متوجه شده که در مقایسه با فصل پیش باید دو بازیکن خارجی کمتر جذب کند.

 اول اینکه یک سهمیه را خود سازمان لیگ کسر کرده و یک سهمیه هم به خاطر نیمکت نشینی طولانی وحدت از پرسپولیس کسر خواهد شد. این بازیکن در طول فصل گذشته در ۲۰ درصد از زمان‌های بازی‌های پرسپولیس هم بازی نکرد در حالی که طبق قانون باید بیش از ۶۰ درصد به میدان می‌رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->