زنان بی اختیاری ادرار را جدی بگیرند دستور ویژه پلیس اهواز برای دستگیری قاتل یک زن (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) علت حمله قلبی و راههای پیشگیری حمله به مفتی اعظم تاجیکستان با چاقو (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی منزل مسکونی در بلوار هنرور مشهد (۲۱شهریور ۱۴۰۳) پرونده مرگ مشکوک خانم بلاگر معروف مختومه شد ۲۰ میلیون ملک قولنامه‌ای باید سنددار شود علت تاخیر قطار مسافربری مشهد- سرخس چه بود؟ (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی انبار علوفه در بلوار شاهنامه مشهد(۲۱ شهریور ۱۴۰۳) واژگونی دو خودرو در مشهد سه مصدوم برجای گذاشت (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) کدام نوع گل گاوزبان را بهتر است مصرف کنیم؟ چه زمانی برای تزریق واکسن آنفلوانزا اقدام کنیم؟ برای کاهش سن ازدواج چه باید کرد؟ طوفان و سیلاب در ویتنام ۱۵۲ قربانی گرفت(۲۱ شهریور ۱۴۰۳) شایع‌ترین علل ایجاد «تنبلی چشم» اعلام شد مصدومیت ۱۳ نفر براثر تصادف اتوبوس با تریلی در جاده مشهد به مُلک‌آباد زلزله ۵.۸ ریشتری در پاکستان (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) ترافیک نیمه‌سنگین در میدان‌های شهید فهمیده و آزادی و تمامی معابر اصلی اطراف حرم امام‌رضا(ع) (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۶۳۲ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۴ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) جلوه‌های معلمی جزئیات قتل مرد جوان در مشهد که به‌خاطر محکم‌کوبیدن در رقم خورد + عکس تاکنون نمونه‌ای از پشه آئدس در مشهد گزارش نشده است  (۲۱ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دریافت گذرنامه برای زیارت عتبات را به دقیقه ۹۰ موکول نکنید

  • کد خبر: ۲۳۹۰۱۸
  • ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
دریافت گذرنامه برای زیارت عتبات را به دقیقه ۹۰ موکول نکنید
معاون اجتماعی پلیس پایتخت، با اشاره به سفرهای زائران ایرانی به کشور عراق و کربلای معلی، گفت: زائران برای دریافت و تمدید گذرنامه های زیارتی در اولین فرصت اقدام کنند و این امر را به روزهای آخر موکول نکنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی همه خانی، با تاکید بر اینکه بسیاری از زائران، به امید این که هنوز فرصت برای دریافت گذرنامه زیارتی دارند، این امر را به روز‌های آخر موکول می‌کنند، گفت: متاسفانه این تاخیر باعث می‌شود بسیاری از زائران برای سفر‌های خود با مشکل روبه‌رو شوند. در همین راستا نیز پلیس پایتخت تمهیداتی را برای تسهیل در دریافت گذرنامه‌ها در نظر گرفته است که بر اساس آن شهروندان و زائران به راحتی می‌توانند در ایام ماه محرم برای دریافت این گذرنامه‌ها اقدام کنند.

وی در تشریح این تسهیلات گفت: متفاضیان صدور گذرنامه زیارتی، می‌توانند از طریق اپلیکیشن "پلیس من" یا با مراجعه به آدرس POLICE-MAN.IR در بستر فضای مجازی درخواست خود را ثبت کنند تا اقدامات لازم برای صدور انجام شود. همچنین دو مرکز صدور گذرنامه در شهر ری و خیابان مطهری روبروی خیابان کوه نور تهران، نیز در حال حاضر اقدام به صدور گذرنامه می‌کنند.

همه‌خانی، با اشاره به اینکه گذرنامه زیارتی، پاسپورتی است که تنها برای ایام اربعین و برای مسافرت به کشور عراق و شرکت در مراسم پیاده روی اربعین، قابل استفاده است، گفت: با تدابیر اندیشیده شده در پلیس پایتخت، همکارانم در اداره مهاجرت و گذرنامه تهران بزرگ، تمام تلاش خود را می‌کنند که مشکل خاصی برای صدور گذرنامه شهروندان و زائران پیش نیاید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->