امروز جبهه فرهنگی در تلاش است تا در حوزه فکر و اندیشه نیز ظرفیت‌سازی کند تصویری قدیمی از «آلن دلون» در فرودگاه تهران + عکس ویدئو | قطعه آهنگ شجریان با آهنگسازی پرویز مشکاتیان با نام «جان جهان» جرج کلونی: کسب‌وکار‌های بزرگ در حال «بلعیدن» هالیوود هستند «نسیم حرم» به روایت «علی مشهدی» + زمان پخش قطب دوم تئاتر کشور درخطر بی‌دانشی | آسیب‌شناسی وضعیت آموزش تئاتر در مشهد برگزیدگان جشنواره عکس «چراغانی» معرفی شدند + اسامی «استاد» ایرانی به آمریکا می‌رود آلن دلون؛ از ستاره‌شدن تا اتهام به قتل سریال «عفیف» محمود معظمی در مسیر تولید دوبله «مارتین لوتر کینگ» برای پخش از شبکه نمایش مرغ‌های صادراتی غاز می‌شوند چند نکته جالب درباره زندگی حرفه‌ای و شخصی «آلن دلون»، ستاره سینمای فرانسه «سیدعباس صالحی»؛ تخصص‌گرا، معتدل و محبوب چهره‌های فرهنگی معرفی برگزیدگان جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ + اسامی «عکاسی، مرگ ماهی و چند مسئله دیگر» در نگارخانه فردوسی به آن‌ها بگو مرا نکشند | درباب کارکردهای دیالوگ در داستان
سرخط خبرها

فیلم سینمایی «بی‌بدن» اکران آنلاین می‌شود + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۳۹۲۱۹
  • ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
فیلم سینمایی «بی‌بدن» اکران آنلاین می‌شود + زمان پخش
فیلم سینمایی «بی‌بدن»، در شبکه نمایش خانگی اکران می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم سینمایی «بی‌بدن» به کارگردانی مرتضی علیزاده پس از فروش حدود ۴۷ میلیارد تومانی به صورت اختصاصی در شبکه نمایش خانگی اکران می‌شود. 

«بی‌بدن» به تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی که فیلمنامه آن توسط کاظم دانشی نوشته شده، فیلمی جنایی است که از یک پرونده قضایی مهم الهام گرفته شده است. داستان فیلم با تغییراتی به یک پرونده معروف جنایی دهه ۹۰ اشاره دارد؛ پرونده قتل غزاله شکور به دست آرمان عبدالعالی که چندین بار تا مرحله اجرای حکم رفت و برگشت و یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های چند سال اخیر ایران بود. «بی‌بدن» نیز با دستمایه قرار دادن این پرونده، سراغ شخصیت‌ها می‌رود و ما را با ابعاد مختلف یک حکم آشنا می‌کند.

این فیلم با فروش حدود ۴۷ میلیارد تومانی، عنوان پرفروش‌ترین اثر اجتماعی امسال را به خود اختصاص داده و چهارشنبه، ۲۷ تیرماه ساعت ۲۰ در فیلیمو اکران می‌شود.

در خلاصه داستان «بی‌بدن» که در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر نامزد دو بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردان اول شد، آمده است: مینو به دنبال قاتل دخترش ارغوان است. او در این مسیر با پسر جوانی به نام سروش آشنا می‌شود که راز‌هایی در مورد ارغوان دارد. مینو و سروش با هم تلاش می‌کنند تا به حقیقت ماجرا پی ببرند ...

الناز شاکردوست، سروش صحت، گلاره عباسی، نوید پورفرج، پژمان جمشیدی، مینا وحید بازیگران این فیلم هستند که از چهارشنبه شب به صورت آنلاین در فیلیمو اکران می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->