اسبقیان: خراسان رضوی به کارگاهی برای توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تبدیل شده است باشگاه پرسپولیس از مدیرعامل استقلال شکایت کرد خبر بد سمیعی درباره بلانکو | بیرون از لیست تا زمان بالا رفتن سقف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از مجلس رأی اعتماد گرفت حسن یزدانی زیر تیغ جراحان خارجی می‌رود؟ اسکوچیچ: تراکتور قبل از پرسپولیس با من مذاکره کرد جیب بری آرتتا از بازیکنان آرسنال مدافع چلسی به نیوکاسل نزدیک شد بارسلونا روی رشفورد دست گذاشت رفع مشکل قایدی برای حضور در ایران جهانبخش در راه روسیه؟ ITC اندونگ صادر شد تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران | روز انتقام مدافع پرسپولیسی آبی پوش شد الهلال به دنبال خرید کانسلو ریسک پرسپولیس برای محمدی | هندوانه سربسته محمد کوناته، مهاجم مدنظر گاریدو برای پرسپولیس کیست؟ اختلاف میان پرسپولیسی‌ها بر سر تشویق بیرانوند تیم ملی با پرواز اختصاصی در راه اصفهان و امارات استقلال و پرسپولیس فعلاً دلشان را برای پول صابون نزنند
سرخط خبرها

ادامه مذاکرات استقلال با حردانی

  • کد خبر: ۲۳۹۲۶۷
  • ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷
ادامه مذاکرات استقلال با حردانی
درحالی که رامین رضاییان به خدمت استقلال در آمده و رسما آبی‌پوش شده اما مدیران این باشگاه همچنان به دنبال تمدید قرارداد صالح حردانی هم هستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با اینکه استقلال توانست رامین رضاییان را به خدمت بگیرد و این بازیکن را از چنگ سپاهان و پرسپولیس در آورد اما همچنان پروژه جذب صالح حردانی همچنان پا برجاست.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال بعد عقد قرارداد با رامین رضاییان با صالح حردانی تماس گرفته و بار دیگر مذاکراتی با این بازیکن داشته است.

این مذاکرات در حالی انجام شده که صالح حردانی مذاکراتی جدی با سپاهان داشته و بسیاری معتقدند که این بازیکن راهی اصفهان خواهد شد.

باید دید سرنوشت این بازیکن چه خواهد شد و آیا حردانی نیز استقلالی خواهد شد یا خیر؟! جواد نکونام قصد دارد رامین رضاییان را در پست گوش راست بازی دهد و صالح حردانی را برای پست دفاع راست می‌خواهد.

اینکه استقلال موفق خواهد شد چنین زوجی را در جناح راست خود ایجاد کند به ادامه مذاکرات بستگی دارد اما یکی از مسئولان باشگاه استقلال به خبرنگار شهر آراء اعلام کرد که اختلاف پیشنهاد باشگاه استقلال به صالح حردانی با پیشنهادی که سپاهانی‌ها داده‌اند بسیار متفاوت است و این بازیکن ممکن است به پیشنهاد بالای سپاهان پاسخ منفی دهد تا تلاش باشگاه استقلال در نهایت بی نتیجه باقی بماند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->