آیا نتانیاهو پیشنهاد رفع شکاف‌ها درباره توافق آتش‌بس غزه را پذیرفته است؟ محسن رضایی: بنای ایران بر جنگ نیست، اما با قدرت از خود دفاع خواهد کرد (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) ادامه اعتراض‌های داخلی به سیاست‌های دولت نتانیاهو نماینده تل‌آویو در سازمان ملل خواهان تخریب مقر این سازمان در فلسطین اشغالی شد غرق شدن قایق تفریحی مایک لینچ، غول فناوری بریتانیا در سیسیل ایتالیا یک مقام سابق آمریکایی فاش کرد| حمایت بی قید و شرط هریس از رژیم صهیونیستی تازه‌ترین توضیحات سخنگوی سپاه درباره نحوه پاسخ به رژیم صهیونیستی (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) مقاومت عراق «عین الأسد» را هدف قرار داد (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) اعتراض ایران به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه کشته شدن اسیران صهیونیست به ضرب گلوله ارتش این رژیم مسئولیت اداره گزینش کشور به معاون اجرایی پزشکیان تفویض شد توافق اطلاعاتی میان ایران و افغانستان برای مبارزه با مواد مخدر آژیر هشدار نفوذ پهپادی در شمال سرزمین‌های اشغالی پایان هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزیران | جلسه بعد فردا چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ نتانیاهو: هرگز جنگ را متوقف نخواهم کرد! چرا آلمان سفیر ایران را احضار کرد؟ (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) وزیر پیشنهادی نفت: اولویتم افزایش تولید نفت به میزان ۴۰۰ هزار بشکه در روز است برتری ترامپ در ۲ ایالت کلیدی آمریکا از دست رفت نمایندگان مخالف و موافق وزیر پیشنهادی نفت چه گفتند؟ امیدواری پزشکیان به رای آوردن همه وزرای پیشنهادی ارتقای همکاری دولت و مجلس، محور گفت و گوهای پزشکیان و قالیباف
سرخط خبرها

واکنش مهدی چمران به شایعه فساد پُست فروشی در شهرداری تهران

  • کد خبر: ۲۳۹۳۱۱
  • ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
  • ۱
واکنش مهدی چمران به شایعه فساد پُست فروشی در شهرداری تهران
در ادامه گمانه‌زنی‌ها درباره "فساد گسترده" در شهرداری تهران و افشاگری درباره "خرید و فروش پست‌های مدیریتی" در این ارگان، رئیس شورای اسلامی شهر تهران احتمال تغییر شهردار تهران را رد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی چمران روز یکشنبه ۲۴ تیر در جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران گفت که هیچ تغییری در سیستم مدیریت شهری نخواهیم داشت و علیرضا زاکانی شهردار فعلی با قدرت کار خود را ادامه خواهد داد.

چمران در ادامه ضمن تکذیب فساد مالی در شهرداری افزود: در شهرداری تخلفی انجام نشده و اگر تخلفی صورت گرفته باشد باید متخلف را با میخ به دیوار بکوبند.

جمعه ۲۲ تیر ویدئویی در رسانه‌های اجتماعی از یکی از کارمندان شهرداری تهران منتشر شد که او در آن از خرید و فروش پست‌های مدیریتی در شهرداری پرده برداشته است.

او در این ویدئو می‌گوید: با سعید صدرزاده، مشاور شهردار تهران، بیش از ۱۰ بار جلسه گذاشته و در ازای پست مدیریتی از وی ۴۰۰ سکه طلا و ۴۵۰ هزار دلار پول بابت خرید یک ویلا در آلانیای ترکیه مطالبه شده است.

نرجس سلیمانی، رییس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران، یکشنبه ۲۴ تیر در واکنش به این ویدئو که مورد توجه رسانه‌های داخلی قرار گرفته، خرید و فروش پست در شهرداری تهران را تایید کرد و افزود این مسئله در دست بررسی است.

سلیمانی همچنین در این اظهارات به ریشه‌های تاریخی فساد در شهرداری اشاره کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
0
0
درود بر شورا و شهردار تهران. متاسفانه اطرافیان رئیس جمهور جدید آقا پزشکیان سو استفاده گر شدن و حرف و شایعه پراکنی برای قدرت و سهم و امتیاز گرفتن.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->