دکتر علی انتظاری از ریاست دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی برکنار شد ۳۰ دقیقه پیاده‌روی در روز چه سودی برای سلامتی ما دارد؟ فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس دوباره استعفا داد مجروح شدن ۴ مامور انتظامی در عملیات امحای مزارع ماری‌جوانا در الیگودرز تغییر ریاست دانشگاه‌ها کلید خورد | انتصاب سرپرست دانشگاه کاشان نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۳ اعلام شد تصادف وحشتناک ۲ سواری و ۲ اتوبوس با ۳۶ کشته و مصدوم در کرمانشاه + عکس (۶ شهریور ۱۴۰۳) استفاده از اتوبوس؛ فرهنگ سفر درون شهری چرا آمار سازمان ملل با واقعیت جمعیت ایران همخوانی ندارد؟ ویدئو | فرود هواپیما در بندرعباس پس از ۲ بار تلاش برای فرود در فرودگاه کیش (۶ شهریور ۱۴۰۳) ابراز نگرانی کارشناسان از روند کاهش تراز آب دریای خزر حفر ۱۸ متر تونل زیرزمینی برای پیدا کردن گنج در یک باغ تالار مشهد + عکس چند نکته ایمنی برای مواکب و مراکز اسکان در دهه آخر صفر جمعیت ایران چقدر است؟ شکارچیان غیرمجاز پارک ملی خجیر دستگیر شدند راهکار نانویی برای درمان نیش کنه تگزاسی آمادگی کامل کادر درمان بیمارستان حضرت ام‌البنین (س) مشهد برای دهه پایانی ماه صفر انتقاد رییس دیوان عالی کشور از افزایش آمار پرونده‌ها در حوزه خانواده کیت تب دنگی بالاخره به دست وزارت بهداشت رسید گلایه خانواده‌ها از اعمال سلیقه در سپردن کودکان بی‌سرپرست به متقاضیان
سرخط خبرها

بازرس کل خراسان رضوی: سیل ۲۶ اردیبهشت مشهد با قصور همراه بوده است

  • کد خبر: ۲۳۹۴۷۰
  • ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
بازرس کل خراسان رضوی: سیل ۲۶ اردیبهشت مشهد با قصور همراه بوده است
رئیس منطقه ۲ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل خراسان رضوی گفت: در وقوع سیل ۲۶ اردیبهشت‌ماه مشهد قصور محرز شده و باید با مقصران برخورد جدی صورت گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام موسی فتوحی با اشاره به بارندگی اخیر در مشهد که منجر به خسارات فراوان برای مردم شد، اظهار داشت: این میزان بارندگی مشهد در سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده و بارش‌های اردیبهشت ماه مشهد قابل توجه بوده است.

وی افزود: بخشی از حوادث روی داده در سیل اردیبهشت ماه به دلیل ایراداتی بود که در دیوارکشی صورت گرفته اتفاق افتاد و باید ملاحظات سیل در منطقه انجام می‌گرفت از طرفی کانال‌های زیر پل انقلاب مشهد پاسخگوی تخلیه آب جمع شده سیل نبود، که اگر پاسخگو بود آن مقدار آب نباید زیر پل جمع می‌شد.

رئیس منطقه ۲ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل خراسان رضوی گفت: تعدادی از دستگاه‌ها پاسخ‌هایی در این زمینه داده‌ا‌ند، به عنوان مثال آب منطقه‌ای اعلام کرد که موضوع جلوگیری از سیل در این منطقه شهری متوجه شهرداری است و شهرداری عنوان کرده که ارتش هنوز این منطقه را به طور کامل به شهرداری واگذار نکرده است.

فتوحی بیان کرد: علاوه بر سازمان بازرسی، دادستانی نیز برای افرادی که احیانا در خصوص سیل مرتکب خطا شده‌اند پرونده کیفری تشکیل داده و اعلام جرم کرده و گروهی نیز در دادسرا کار پژوهشی در این خصوص انجام می‌دهند.

بازرس کل خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پرونده‌ای از ناحیه دادسرا درباره سیل تشکیل شده و از طرفی به مباحث مربوط به ترک فعل و یا افرادی که وظیفه خود را در قبال این موضوع درست انجام نداده‌اند در دادسرا رسیدگی می‌شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->