نتیجه بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی(۱۵ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| بی‌برنامه‌ایم آقای قلعه‌نویی ویدیو خلاصه بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی(۱۵ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو| تاج فیروز: ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد آماده میزبانی از تیم ملی | هیئت فوتبال استان یک سال و نیم است مسئول ندارد مدال نقره جودو پارالمپیک، بر گردن میثم بنی‌طبا پخش زنده بازی ایران و قرقیزستان (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی ژاپن و چین در مقدماتی جام جهانی آسیا (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) | تحقیر شاگردان برانکو مقابل سامورایی‌ها نتیجه و ویدئو بازی تیم ملی والیبال نشسته ایران برابر مصر در نیمه‌نهایی پارالمپیک (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) | صعود شاگردان رضایی به فینال محسن بختیار؛ شانزدهمین مدال‌آور پارالمپیک ایران در پاریس شمسایی: می‌خواهیم بهترین خودمان باشیم نیانگ در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس پخش زنده بازی تیم ملی والیبال نشسته ایران برابر مصر در نیمه‌نهایی پارالمپیک پاریس (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) نقره باجولوند برای کاروان ایران در پارالمپیک پاریس احتمال تغییر مدیرعامل پرسپولیس شایعه عجیب: لیموچی در راه پرسپولیس! بنی طبا به فینال جودوی پارالمپیک رسید تبلیغات میلیاردی ستاره کشتی جهانبخش در راه پرسپولیس؟ اسپانسر‌ها به کمک پرسپولیس می‌آیند
سرخط خبرها

نکونام بابت هاشمی نسب تحت فشار نیست!

  • کد خبر: ۲۴۰۰۵۷
  • ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
نکونام بابت هاشمی نسب تحت فشار نیست!
سرمربی استقلال بابت دستیار خود از طرف باشگاه تحت فشار قرار نگرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی هاشمی نسب یکی از مربیان خبرساز استقلال در فصل گذشته بود که بار‌ها با اتفاقات خاصی همچون محرومیت مواجه گردید به همین خاطر بلافاصله پس از پایان رقابت‌های لیگ بیست و سوم این بحث مطرح شد که هاشمی نسب از جمع مربیان استقلال جدا می‌شود و دیگر در این تیم سمتی نخواهد داشت. البته هاشمی نسب این روز‌ها سر تمرین استقلال نمی‌آید ولی دلیلش کاملاً موجه است.

هاشمی نسب درگیر کلاس‌های مربیگری شده و اینطور که خودش می‌گوید پس از پایان کلاس به کادر فنی استقلال اضافه خواهد شد. در روز‌های گذشته شایعه شده بود مدیران باشگاه استقلال به جواد نکونام توصیه اکید کرده‌اند که به جای هاشمی نسب دستیار دیگری را انتخاب کند، اما طبق خبر‌های مطرح شده از داخل مجموعه مدیریتی، هیچکس در استقلال نکونام را تحت فشار نگذاشته و تصمیم گیری پیرامون این مسئله کاملاً با خود اوست که هاشمی نسب را دوباره روی نیمکت استقلال بنشاند یا اینکه قید استفاده از دستیار همیشگی خود را بزند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->