آیت‌الله علم‌الهدی: خدمت به زائران، سعادت همکاری با امام رئوف است | باید از انگیزه دینی مردم در انقلاب اسلامی حفاظت شود زمان برگزاری اولین نشست خبری پزشکیان مشخص شد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: مقابل هرگونه تهدید هوایی آمادگی کامل داریم اقامه نماز جمعه از هفته آینده در دانشگاه تهران (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) ایران ادعای آمریکا درباره دخالت در روند انتخابات این کشور را رد کرد ترامپ به حمایت پوتین از هریس واکنش نشان داد عقب‌نشینی نظامیان اسرائیلی پس از ۱۰ روز از جنین (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو| چهره به چهره با مردم | سفرهای استانی رهبر معظم انقلاب در زمان ریاست جمهوری سفیر ایران: نگران دستیابی گروههای تروریستی به سلاح‌های شیمیایی هستیم پادشاه بحرین بیش‌از ۴۵۰ زندانی عمدتاً سیاسی را عفو کرد رئیس جمهور به تذکر یک کاربر فضای مجازی واکنش نشان داد فرمانده نیروی دریایی سپاه: در برابر تمام دشمنان مستحکم خواهیم ایستاد فرماندهان سپاه از تنبیه شدید رژیم صهیونیستی در پی ترور اسماعیل هنیه خبر دادند وزیر کشور: ساماندهی اتباع خارجی به‌زودی آغاز می‌شود واکنش دیپلماتیک ایران به ادعای برخی کشورهای اروپایی و آمریکا مبنی بر دخالت ایران در مناقشه اوکراین پیامد‌های حضور اتباع غیرمجاز در کشور چیست؟ از پزشکیان تا حسین زاده؛ آیا نمایندگان مجلس دوازدهم بازهم کاهش خواهند یافت؟ تردد کدام خودرو‌ها جمعه و شنبه (۱۶ و ۱۷ شهریور ۱۴۰۳) در هراز ممنوع است؟ ترامپ اوکراین را به دروغ‌گویی درباره تعداد تلفاتش در جنگ متهم کرد نماینده مجلس: مدل اقتصادی معرفی‌شده از سوی پزشکیان، مطابق با عدالت اجتماعی باشد سردار سلامی در پیامی، موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را تبریک گفت
سرخط خبرها

اعضای کمیته دیوان محاسبات مجلس تعیین شدند

  • کد خبر: ۲۴۰۲۷۳
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
اعضای کمیته دیوان محاسبات مجلس تعیین شدند
در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه، اعضای کمیته دیوان محاسبات تعیین شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، جلسه کمیسیون برنامه و بودجه امروز برگزار شد و در این جلسه اعضای کمیته دیوان محاسبات انتخاب شدند که یکی از وظایف آن بررسی صلاحیت کاندیدا‌های ریاست و دادستان دیوان محاسبات است.

براین اساس عباس قدرتی، رحیم زارع، فریدون همتی، محمد آشوری، نبی‌الله محمدی، نجیب حسینی، الهام آزاد، محسن زنگنه، جواد نیک بین، جبار کوچکی نژاد و محسن بیگلری به عنوان ۱۱ عضو کمیته دیوان محاسبات مجلس شدند.

روز گذشته مهلت ثبت نام کاندیدا‌های ریاست و دادستانی دیوان محاسبات به پایان رسید و ۲۸ نفر برای ریاست و ۲۲ نفر برای دادستانی دیوان محاسبات کاندیدا شدند.

کمیته دیوان محاسبات به بررسی صلاحیت این کاندیدا‌ها پرداخته و در نهایت ۴ نفر را برای هر پست به کمیسیون معرفی می‌کند. کمیسیون نیز ۲ نفر را برای ریاست و ۲ نفر برای دادستانی به صحن علنی معرفی کرده تا در نهایت نمایندگان رییس و دادستان دیوان محاسبات در دوره دوازدهم را انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->