سوت برزیل - کرواسی در دهان محرابی اصرار اسدبیگی به ماندن در پرسپولیس تاج از وزیر ورزش کمک خواست خطیر جمعه به ملاقات استقلالی‌ها می‌رود؟ سلام مشهد به لیگ ۲ فوتبال ایران الغرافه شبانه ایران را ترک می‌کند استقلال و پرسپولیس نمی‌دانند چگونه تمرین کنند! عالیشاه و احمدزاده رقبای جدید در پرسپولیس حریف پرسپولیس در حسرت جام پرسپولیس بدون بازیکن عجیب خود در عربستان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) | آرتتا برنده آزمون سخت دربی لندن ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الاهلی در لیگ نخبگان آسیا | گاریدو به ترکیب برنده دست می‌زند؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران برابر ونزوئولا در جام جهانی ازبکستان نکونام: الغرافه یک تیم چند ملیتی است | کاش در آزادی بازی می‌کردیم صحبت‌های گاریدو پیش از دیدار با الاهلی در لیگ نخبگان آسیا | پرسپولیس همیشه دنبال برد است حادثه در نشست خبری پیش از بازی استقلال و الغرافه در ورزشگاه شهر قدس + فیلم (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و الاهلی در لیگ نخبگان | رونمایی از تیم آسیایی گاریدو پخش زنده بازی شهداب یزد و فولاد سیرجان (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آرسنال و تاتنهام (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مشکل جدی قلی زاده برای حضور در پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۴۰۳۱۵
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
مشکل جدی قلی زاده برای حضور در پرسپولیس
هافبک تیم ملی برای حضور در پرسپولیس با مشکل جدی مواجه است.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از بازیکنانی که چند تیم ایرانی برای جذب حتی قرضی او رقابت می‌کنند، علی قلی زاده است. بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه لخ پوزنان لهستان است و مبلغ قراردادش نزدیک به دو میلیون دلار عنوان شده است. اما هر باشگاه ایرانی از جمله پرسپولیس باید قید جذب قلی زاده حتی به صورت قرضی را هم بزند.

از این جهت که این بازیکن با مشکل سربازی مواجه است و در صورت حضور در فوتبال ایران باید راهی یک تیم نظامی شود. همان مشکلی که مهدی قائدی، امیر عابدزاده و اللهیار صیاد منش دارند. این نفرات امیدوار بوده و هستند تا به عنوان بازیکنان ملی پوش راهی خدمت سربازی نشوند، اما این مشکل برای آنها هنوز پابرجاست. در چنین شرایطی امکان حضور هر یک از آنها در مقطع فعلی در فوتبال ایران ممکن نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->