پخش زنده بازی رئال مادرید و اشتوتگارت (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| شکست عجیب شاگردان مورایس ویدیو خلاصه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمال برگزاری دیدار ایران - قطر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد ورزشگاه ثامن مشهد نونوار می‌شود پایان انتظار برای سالن ۶ هزارنفری ثامن الائمه (ع) زمزمه بازگشت رامین رضاییان به تیم ملی لیگ قهرمانان چشم‌انتظار درخشش پدیده‌ها توکلیان: کامران حریف تیلور می‌شود پیروانی حامی برگزاری بازی پرسپولیس در شهر قدس منتظر محمد مشتری لیگ برتری پیدا کرد عذرخواهی رضاییان از قطری‌ها آمادگی ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی از بازی‌های ملی و باشگاهی بازگشت زودهنگام مونت به منچستریونایتد حمله دوباره نکونام به مدیران استقلال درباره کریستیانو رونالدو ستاره شاخص دنیای فوتبال | پادشاه مجازی یا کارخانه پول سازی؟ برگزاری دربی پایتخت، خارج از تهران واکنش شهریاری به استخدام سرمربی خارجی به جای نکونام
سرخط خبرها

بودجه استقلال برای خرید بازیکن تمام شد

  • کد خبر: ۲۴۱۳۳۳
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
بودجه استقلال برای خرید بازیکن تمام شد
درحالی که همچنان نقل و انتقالات باز است مدیران این باشگاه به دلیل کمبود بودجه نقل و انتقالات را فعلا متوقف کرده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر نام‌های متعددی از بازیکنان خارجی برای حضور در استقلال مطرح شده، اما هیچ یک هنوز به این تیم ملحق نشده‌اند.

مهم‌ترین دلیلی که سبب شده نقل و انتقالات استقلال به نوعی متوقف شود، فقدان بودجه کافی برای تداوم خرید‌ها در فصل نقل و انتقالات است.

یکی از نزدیکان به باشگاه استقلال به خبرنگار شهرآرا اعلام کرد که باشگاه استقلال بودجه‌ای که برای خرید و یا تمدید بازیکنان از هولدینگ دریافت کرده بود را خرج کرده و تا زمانی که بودجه جدید نرسد، بازیکن جدیدی جذب نخواهد شد.  


علاوه بر آن هزینه سفر به ترکیه نیز هست که برای مدیران باشگاه استقلال مشکلات تازه مالی به وجود آورده است. شاید اگر استقلال بودجه کافی در اختیار داشت با برخی بازیکنان فصل پیش خود قرارداد تمدید نمی‌کرد تا اینگونه مورد اعتراض هواداران خود قرار بگیرد.  

شاید اگر بودجه کافی بود قرارداد بازیکنانی همچون رضاوند یا نیک نفس تمدید نمی‌شد و استقلال بازیکنان بهتری را به خدمت می‌گرفت، اما در حال حاضر بودجه باشگاه استقلال برای ادامه فعالیت چشمگیر در نقل و انتقالات محدود شده و اولویت مسائل دیگری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->