پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنح‌شنبه ٢٢ شهریور ١۴٠٣) | آغاز کاهش دمای روزانه از فردا ترافیک پرحجم در پل غدیر، میدان شهید فهمیده و تمامی مبادی منتهی به حرم مطهر رضوی (۲۲ شهریور ۱۴۰۳) شرایط بهره‌مندی بیمه‌شدگان از خدمات و تسهیلات صندوق حمایت از بیماران صعب‌العلاج اعلام شد + جزئیات دستگیری سارقِ ۳۸ کامپیوتر خودرو در مشهد (۲۲ شهریور ۱۴۰۲) آیا بیمه عمر و پرداخت غرامت بازنشستگان تامین اجتماعی قطع شده است؟ ویدئو | فروریختن پل درسدن در آلمان بازنشستگان تامین‌اجتماعی همچنان در انتظار تصمیم دولت برای تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق رایگان‌شدن مترو و اتوبوس برای دانش‌آموزان تهرانی در هفته اول مهرماه ۱۴۰۳ ۲ هزار میلیارد تومان مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی واریز شد جدول تاریخ واریز حقوق شهریور ۱۴۰۳ مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد زنان بی اختیاری ادرار را جدی بگیرند دستور ویژه پلیس اهواز برای دستگیری قاتل یک زن (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) علت حمله قلبی و راههای پیشگیری حمله به مفتی اعظم تاجیکستان با چاقو (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی منزل مسکونی در بلوار هنرور مشهد (۲۱شهریور ۱۴۰۳) پرونده مرگ مشکوک خانم بلاگر معروف مختومه شد ۲۰ میلیون ملک قولنامه‌ای باید سنددار شود علت تاخیر قطار مسافربری مشهد- سرخس چه بود؟ (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی انبار علوفه در بلوار شاهنامه مشهد(۲۱ شهریور ۱۴۰۳) واژگونی دو خودرو در مشهد سه مصدوم برجای گذاشت (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) کدام نوع گل گاوزبان را بهتر است مصرف کنیم؟ چه زمانی برای تزریق واکسن آنفلوانزا اقدام کنیم؟
سرخط خبرها

باند توزیع سکه‌های تقلبی در غرب کشور منهدم شد

  • کد خبر: ۲۴۲۴۴۱
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
باند توزیع سکه‌های تقلبی در غرب کشور منهدم شد
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به انهدام باند توزیع سکه‌های تقلبی طلا در غرب کشور، به شهروندان توصیه کرد: سکه‌های طلا را از مغازه‌های معتبر، آشنا و با أخذ فاکتور رسمی خریداری کنید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرهنگ عبدالله چولکی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه افرادی اقدام به توزیع سکه‌های تقلبی طلا در سطح یکی از استان‌های غربی کشور می‌کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور‌کار ادارات مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات تخصصی صحت گزارش تأیید شد، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، سه نفر از متهمان اصلی دستگیر شدند که در بازجویی‌های انجام‌شده، به بزه انتسابی اعتراف کردند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه آنان، ۱۵۰ قطعه سکه طلای تقلبی یک‌گرمی کشف کردند و در ادامه، متهمان دستگیرشده نیز پس از صدور قرار قانونی مناسب، تحویل زندان شدند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه فاکتورهای جعلی و بسته‌بندی با هولوگرام‌های تقلبی، نشان‌دادن سکه و طلاهای اصلی جهت جلب اعتماد خریداران و تعویض سکه‌های تقلبی با موارد اصلی هنگام انجام معامله، ضرب سکه‌های طلا با وزن کمتر از وزن استاندارد و ضرب سکه با وزن و عیار مشابه استاندارد اما در قالب بسته‌بندی‌های تقلبی بانک مرکزی از شیوه و شگردهای مجرمان در این خصوص است.

سرهنگ چولکی در ادامه، ضمن توصیه به شهروندان در این خصوص تصریح کرد: مصنوعات و سکه‌های طلا را از مغازه‌های معتبر، آشنا و با أخذ فاکتور رسمی خریداری کنید.

وی همچنین خاطرنشان کرد: طلافروشی‌ها و مسئولان خریدوفروش سکه‌های بانکی توجه داشته باشند که از هر کسی این نوع مصنوعات را خریداری نکنند و در صورت خرید، مدارک شناسایی، آدرس و شماره تماس را حتماً از آن‌ها دریافت کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->