۲۷۰ زائر ایرانی حج خود را آغاز کردند هلال احمر از انتقال ۹۵ مجروح حادثه تروریستی لبنان به ایران خبرداد + فیلم سومین بیماری شایع دستگاه ادراری، سنگ کلیه است | انواع سنگ کلیه و درمان‌های تغذیه‌ای آن چطور می‌توان میکروب معده را از بین برد؟ برای داشتن دندان های سالم و سفید چکار کنیم؟ هرگز دانش آموز را از معلم و مدرسه نترسانید ۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی خراسان رضوی امروز چهارشنبه (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای ضرب و شتم کودکان در یکی از مراکز بهزیستی و تعطیلی این مرکز متخلف (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ریزش معدن در ارزوییه کرمان حادثه آفرید + جزییات(چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) آیا پرونده «امیر تتلو» به دادگاه تجدید نظر خواهد رفت؟ دستگیری متهم تحت تعقیب در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) توزیع موادمخدر در پوشش خانواده در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) رشد بیش از ۱۷ درصدی کشف جرائم به‌وقوع‌پیوسته، توسط کارآگاهان پلیس کشور آتش‌سوزی مخزن سوخت کوره آهنگری در مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اصلاحات احتمالی کنکور چه زمانی اعمال خواهد شد؟ آغاز اعزام عمره از امروز (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ضبط خودرو پورشه به ارزش ۱۳۳ میلیارد ریال در مشهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان کوهسنگی مشهد + تصاویر جلوگیری از ادامه فعالیت معلم‌بلاگر‌ها در مدارس ورود بیش از یک میلیون و ۳۲۲ هزار دانش‌آموز به دوره اول متوسطه پرونده میزبانی استقلال و پرسپولیس در مشهد دوباره به جریان افتاد | قفل در‌های ورزشگاه امام رضا(ع) باز می‌شود؟ نظر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مصوبه کنکور
سرخط خبرها

بیش‌از ۱۵ هزار نفر از کادر درمان کشور برای امدادرسانی به غزه آماده هستند

  • کد خبر: ۲۴۲۸۰۸
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
بیش‌از ۱۵ هزار نفر از کادر درمان کشور برای امدادرسانی به غزه آماده هستند
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن محکوم‌کردن ترور رئیس‌دفتر سیاسی حماس، از آمادگی بیش‌از ۱۵ هزار نفر از کادر درمان کشور برای امدادرسانی به مردم مظلوم غزه، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر محمد حسین زارع‌زاده اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۰ ماه از آغاز موجی سنگین از جنایات وحشیانه توسط رژیم صهیونیستی در غزه می‌گذرد و از آنجا که مجامع بین‌المللی در برابر این دست اقدامات سکوت کرده و با سهل‌انگاری وظایف قانونی خود را انجام نمی‌دهند، این رژیم کودک‌کش هر روز دست به جنایت‌های جدید و وقیحانه‌تری می‌زند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی تصریح کرد: از آنجا که ترور شهید دکتر اسماعیل هنیه در خاک جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت قطعاً موجب این می‌شود که ما حق پاسخ قاطعانه را برای خود قائل باشیم و خون این شهید والامقام بدون جواب نخواهد ماند.

وی با تأکید بر زوال رژیم صهیونیستی گفت: این دست اقدامات تروریستی رژیم غاصب که بدون هیچ حساب و کتابی طی ماه‌های گذشته شاهد آن بودیم، نشان از نزدیک شدن پایان حیات این باند جنایتکار است که به اذن خدا به زودی شاهد آن خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن اعلام آمادگی برای امدادرسانی به مردم ستم دیده غزه اذعان کرد: در صورت تحقق دسترسی مناسب به نوار غزه، بسیاری از همکاران ما در سراسر ایران حاضر به حضور میدانی و ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم مظلوم غزه هستند.

وی یادآور شد: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در ماه‌های نخست حملات رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه بیش از ۱۵هزار نفر از کادر بهداشت و درمان کشور برای حضور در غزه و امدادرسانی اعلام آمادگی کردند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->