سود طلای سرخ ایران در جیب دیگر کشور‌ها | صادرکنندگان رسمی گرفتار موانع ارزی سود بانکی چقدر است؟ نرخ بلیت هواپیما مسیر رفت و برگشت مشهد - تهران امروز (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) چه تعداد از واحدهای مسکن ملی به سرانجام رسید؟ برای تهیه خیارشور، خیار را کیلویی چند بخریم؟ | قیمت عمده میوه و صیفی جات در مشهد (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) تخلف میلیاردی شستا جیب بازنشستگان را خالی کرد معاون اول رئیس جمهور افزایش قیمت خودرو را تکذیب کرد استاندار خراسان رضوی: ساخت قطعات خودرو یکی از مزیت های استانی است شهردار مشهد: خودرو سازان در کیفیت و قیمت رقابت کنند آغاز به کار بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد با حضور ۳۰ شرکت‌ رونمایی از «وویا فری» خودروی برقی دانگ فنگ در نمایشگاه خودروی مشهد+ ویدئو زیان انباشته سایپا و ایران‌خودرو ۲۲۴ هزار میلیارد تومان است بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد امروز افتتاح می‌شود (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) خانه‌های ۲۵ متری با معیار‌های ایرانی‌اسلامی در تضاد است ترمیم دستمزد کارگران در نیمه دوم سال، قدرت معیشت و رفاه را افزایش می‌دهد فشار بورس کاهش یافت | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) مطالبه ۲۹ همت مالیات از محل کشف فرار مالیاتی | وجود ۶۰ دانه‌درشت در فرار‌های مالیاتی با کمتر از ۸۰۰ میلیون تومان این خودرو‌های خارجی را بخرید (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت با کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان کدام خودرو‌های ایرانی را می‌توان خرید؟ (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت تعلیق سایت‌های متخلف فروش بلیت هواپیما ادامه دارد قیمت گوشت قرمز امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ + جدول عودت وجه ۹۲ میلیاردی به شاکیان واحد‌های صنفی در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) چه تعداد از خانوارهای ایرانی خودروی شخصی دارند؟ دلار ۴۰۰ تومان گران شد | ورود سکه به کانال ۴۴ میلیون تومان (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اجاره‌نشینی ۴ درصد خانوار‌های روستایی | ۲۳ درصد خانوار‌های شهری اجاره‌نشین هستند فروش یک محصول ایران‌خودرو (پیکاپ فوتون دیزلی) از امروز، ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ + جزئیات
سرخط خبرها

فروش ۱۸۶ کیلو شمش طلا در معامله امروز (۱۶ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۳۶۱۱
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
فروش ۱۸۶ کیلو شمش طلا در معامله امروز (۱۶ مرداد ۱۴۰۳)
به گفته سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در چهل و یکمین جلسه حراج شمش طلا ۱۸۶ کیلوگرم شمش خریداری شد و مجموع شمش‌های معامله شده تا امروز به بیش از ۷.۸ تن رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، اصغر بالسینی با اشاره به برگزاری چهل و یکمین جلسه حراج شمش طلا در این مرکز گفت: امروز ۱۶ مرداد ماه، چهل و یکمین جلسه حراج شمش طلا در مرکر مبادله ارز و طلای ایران برگزار شد که از مجموع ۱۹۱ قطعه (کیلوگرم) شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار، ۱۸۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد به ارزش چهار میلیارد و ۶۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر شمش در تالار معاملات عمده و خرد، از سوی متقاضیان، خریداری و معامله شد.

وی در رابطه با نحوه حراج در دو تالار عمده و خرد گفت: در تالار معاملات عمده، شمش طلا در بسته‌های پنج عددی (پنج کیلوگرم) عرضه و در تالار معاملات حراج‌های خرد، شمش طلا به صورت تکی (یک کیلوگرم) عرضه می‌شود که در مجموع حراج‌های صورت گرفته امروز در دو تالار عمده و خرد ۱۸۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد از سوی متقاضیان خریداری شد.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در پایان به حجم شمش‌های معامله شده در مرکز مبادله ارز و طلا اشاره کرد و گفت: تا امروز و طی چهل و یک جلسه حراج شمش برگزار شده در این مرکز در مجموع ۷۸۲۰ کیلوگرم شمش طلا خریداری شده است.

گفتنی است؛ در جلسه پیشین حراج شمش طلا (جلسه چهلم) در مرکز مبادله ۵۶۷ کیلوگرم شمش طلا از سوی متقاضیان خریداری شد و رکورد خریداری شمش در این معاملات طی ۴۰ جلسه حراج گذشته شکسته شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->