۲۷۰ زائر ایرانی حج خود را آغاز کردند هلال احمر از انتقال ۹۵ مجروح حادثه تروریستی لبنان به ایران خبرداد + فیلم سومین بیماری شایع دستگاه ادراری، سنگ کلیه است | انواع سنگ کلیه و درمان‌های تغذیه‌ای آن چطور می‌توان میکروب معده را از بین برد؟ برای داشتن دندان های سالم و سفید چکار کنیم؟ هرگز دانش آموز را از معلم و مدرسه نترسانید ۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی خراسان رضوی امروز چهارشنبه (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای ضرب و شتم کودکان در یکی از مراکز بهزیستی و تعطیلی این مرکز متخلف (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ریزش معدن در ارزوییه کرمان حادثه آفرید + جزییات(چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) آیا پرونده «امیر تتلو» به دادگاه تجدید نظر خواهد رفت؟ دستگیری متهم تحت تعقیب در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) توزیع موادمخدر در پوشش خانواده در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) رشد بیش از ۱۷ درصدی کشف جرائم به‌وقوع‌پیوسته، توسط کارآگاهان پلیس کشور آتش‌سوزی مخزن سوخت کوره آهنگری در مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اصلاحات احتمالی کنکور چه زمانی اعمال خواهد شد؟ آغاز اعزام عمره از امروز (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ضبط خودرو پورشه به ارزش ۱۳۳ میلیارد ریال در مشهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان کوهسنگی مشهد + تصاویر جلوگیری از ادامه فعالیت معلم‌بلاگر‌ها در مدارس ورود بیش از یک میلیون و ۳۲۲ هزار دانش‌آموز به دوره اول متوسطه پرونده میزبانی استقلال و پرسپولیس در مشهد دوباره به جریان افتاد | قفل در‌های ورزشگاه امام رضا(ع) باز می‌شود؟
سرخط خبرها

هزار و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای جا به جایی زائران اربعین ۱۴۰۳ خراسان رضوی نیاز است

  • کد خبر: ۲۴۳۷۹۵
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
هزار و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای جا به جایی زائران اربعین ۱۴۰۳ خراسان رضوی نیاز است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با توجه به این که مشهد در میان مراکز استان‌ها بیشترین فاصله تا مرز‌های غربی کشور را دارد برآورد نیاز ناوگان مسافربری برای سفر زائران اربعین استان بیش از هزار کیلومتر و حداقل هزار و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس است.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر شهامت اظهار داشت: در بهترین حالت از مجموع هزار و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس مورد نیاز ۶۵۰ دستگاه آن از موجودی ناوگان استان قابل تأمین است بنابراین استفاده از سایر شیوه‌های حمل و نقل برای افرادی که امکان آن را دارند از جمله استفاده از خودرو شخصی با رعایت نکات ایمنی اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: هماهنگی فشرده‌ای برای ورود زائران افغانستانی با اتوبوس‌های آن کشور انجام شده است و همچنین جایگزینی سرویس کارخانه‌ها و معادن برای تامین ناوگان مسیر‌های کوتاه درون استانی نیز در جریان است با این حال صدور ویزای زیارتی اتباع کشور افغانستان منوط به تامین اتوبوس است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با توجه به اعلام ضوابط نرخ سفر‌های جاده‌ای با اتوبوس، طی روز‌های اخیر پیش فروش بلیت اتوبوس سفر‌های اربعین حسینی (ع) شروع شده است.

شهامت افزود: زائران می‌توانند با درج کد ملی زائر از طریق درگاه‌های مجاز بلیت سفر به مقصد پایانه‌های مرزی نظیر مهران را پیش خرید کنند همچنین امکان سفر مستقیم از طریق ناوگان عراقی و پیش خرید بلیت از طریق درگاه‌های مجاز فروش بلیت از مبدا مشهد به مقصد نجف نیز فراهم شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->