میزبانی مشهد برای بازی «ایران - قطر» قطعی شد پرواز استقلال و پرسپولیس به سوی دربی آتش بس پیشکسوتان استقلال تا دربی ملاقات نکونام و استقلالی‌ها با خطیر؟ هلدینگ همه هزینه استقلال را نمی‌دهد! نتیجه بازی فوتسال ایران و گواتمالا(۲۹ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو خلاصه بازی| قاطع و پرغرور در جام جهانی عکس‌هایی از بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و گواتمالا مدافع پرسپولیسی در راه خیبر مهدوی کیا سرمربی الجزیره الحمرا امارات شد + عکس پخش زنده بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرسپولیس - پاختاکور از مشهد به قلعه حسن خان رفت + عکس گاریدو: دنبال ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم هستیم تارقلی‌زاده، رئیس گروه فنی و آنالیز فیفا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ است صعود تیم ملی فوتبال ایران به رتبه ۱۹ رنکینگ فیفا دردسر احتمالی سهرابیان برای استقلال اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم
سرخط خبرها

انتقاد پاشازاده از محل برگزاری بازی‌های استقلال

  • کد خبر: ۲۴۴۰۸۰
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
انتقاد پاشازاده از محل برگزاری بازی‌های استقلال
مهدی پاشازاده، پیشکسوت استقلال معتقد است که بازی کردن استقلال در ورزشگاه دیگری جز آزادی در هفته‌های میزبانی اتفاق بسیار بدی برای این باشگاه محسوب می‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی پاشازاده، پیشکسوت استقلال منتقد برگزاری بازی‌های سرخابی در خارج از تهران است.

وی گفت: اگر قرار باشد استقلال و پرسپولیس به شهرستان بروند و میزبانی کنند که بهتر است لیگ تعطیل شود، چون چنین شرایطی خنده‌دار است. شک نکنید این موضوع به ضرر فوتبال کشورمان است. این خوب نیست که ۳ سال است نتوانستیم ورزشگاه آزادی را بازسازی کنیم ولی کشور‌های دیگر در عرض ۶ ماه یک استادیوم می‌سازند و حتی جام جهانی را هم برگزار می‌کنند. این برای لیگ ایران یک فاجعه است و حتی شاید باعث شود لیگ بیست و چهارم به تعویق بیفتد.

 پاشازاده درباره حضور رضاییان در استقلال نیز گفت: فوتبال حرفه‌ای است و هر بازیکن دوست دارد چیز‌های زیادی را تجربه کند. اما شک ندارم برای رضاییان حواشی به وجود می‌آید ولی قطعا او با تجربه‌ای که دارد خود را درگیر این مسائل نمی‌کند. در نهایت امیدوارم حضور رامین به نفع استقلال باشد و بتواند مهره‌ای موثر و کلیدی در ترکیب باشد.» آیا استقلال قهرمان خواهد شد؟ پاشازاده پاسخ این سوال را هم داد: «سخت است از الان بگوییم استقلال می‌تواند قهرمانی را به دست بیاورد؛ چون همه رقبا بازیکنان خوبی جذب کردند ولی در فصل قبل همه شاهد بودیم نکونام با دست خالی توانست تیم را به نایب قهرمانی برساند ولی امیدوارم با آمدن این بازیکنان تیم بتواند حق خود را پس بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->